Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Adaptacja pomieszczeń oraz doposażenie pracowni ZS nr 3 w Kraśniku do potrzeb kształcenia zawodowego.

kategoria
nazwa beneficjenta
Powiat Kraśnicki
wartość projektu
3 770 827,86 zł
dofinansowanie z UE
3 158 671,21 zł
Województwo
lubelskie
Powiat
kraśnicki
program
Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
działanie
7.3. Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Celem projektu jest podniesienie jakości kształcenia zawodowego w celu dostosowania do potrzeb rynku pracy. W przedmiotowym projekcie zaplanowano takie zadania jak: 1. Studium wykonalności; 2. Roboty budowlane; 3. Inspektor nadzoru; 4. Wyposażenie dla pracowni gastronomicznej; 5. Wyposażenie dla pracowni – pozostałe, 6. Dostosowanie do Standardów Dostępności, 7. Koszty pośrednie. W ramach kosztów niekwalifikowanych zrealizowane zostaną następujące zadania: 1.Roboty budowlane – instalacja gazowa – koszty NKW, 2. Wyposażenie dla pracowni gastronomicznej – kuchenki gazowe – koszty NKW W ramach projektu zaplanowano dostosowanie istniejących pomieszczeń budynku Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku (działka nr ewid. 154/4, 154/5, obręb ewid. Północ), do potrzeb kształcenia zawodowego, tj. m.in. dostosowanie pomieszczeń byłej biblioteki i przylegających toalet na pracownie gastronomiczne do praktycznej nauki gastronomii oraz doposażenie pracowni zawodowych. W ramach robót budowlanych zaplanowano takie prace jak: całkowita rozbiórka istniejących toalet – ścianki działowe z drzwiami, okładzinami wyposażeniem, instalacjami, tynki do skucia na ścianach pozostawianych, posadzki z warstwą podbudowy z instalacjami ks, – wykonanie ścianek z płyt gips-kart. 2 otworów okiennych od wewnątrz oraz montaż przejścia czerpni i wyrzutni, – wybicie otworów drzwiowych, skucie tynków na ścianach i wykonanie nowych, w sali głównej rozbiórka posadzki z warstwą podbudowy, zamurowanie otworu drzwiowego od strony korytarza, wykonanie podziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej z punktowym fundamentowaniem konstrukcji ażurowej, nowe warstwy posadzkowe wykończeniowe z ewentualnymi koniecznymi robotami naprawczymi, wykonanie ścianek działowych z jednoczesnym sukcesywnym montażem instalacji wod-kan. i elektrycznych, wykonanie sufitów podwieszonych kasetonowych i z GKW dla instalacji wentylacyjnej mechanicznej nawiewno-wywiewnej z jednoczesnym sukcesywnym montażem instalacji gazowej, sanitarnej, wentylacyj

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.