Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Zakup 1 autobusu elektrycznego do realizacji zadań z zakresu publicznego transportu zbiorowego w gminie Powidz.

nazwa beneficjenta
Euromatpol Sp. z o.o.
wartość projektu
4 243 500,00 zł
dofinansowanie z UE
2 932 500,00 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
gnieźnieński
słupecki
program
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności
działanie
9.5. E1.1.2-2/2. Zero i niskoemisyjny transport zbiorowy (autobusy)- MI
fundusz
Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności
perspektywa
2021 - 2027

EPUAP: /EUROMATPOL/domyslna Wnioskodawca projektu jest prywatny operator Euromatpol sp. z o.o. z siedzibą w Budzisławiu Kościelnym, ul. Pogodna 10C, kod 62-541. . Gmina Powidz pełni funkcję organizatora gminnych przewozów pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej na obszarze gminy Powidz. Operatorem w publicznym transporcie zbiorowym na liniach komunikacyjnych organizowanych przez Gminę Powidz jest Wnioskodawca – Euromatpol sp. z o.o., który zadania przewozowe realizuje na podstawie umowy zawartej w dniu 20 stycznia 2025 r. Zawarta umowa jest umową wieloletnią i obowiązuje do 31.12.2033 r. Przedsięwzięcie polega na zakupie 1 sztuki fabrycznie nowego, zeroemisyjnego (elektrycznego) autobusy międzymiastowego klasy II . Autobus będzie wykorzystywany do wykonywania przewozów o charakterze pozamiejskim, w tym przewozów łączących miasto, gminę sąsiadującą i co najmniej jedną gminę inną niż sąsiadującą, do obsługi linii komunikacyjnych o charakterze użyteczności publicznej, pozamiejskiej, na terenie gminy Powidz oraz w gminie i mieście Witkowo. Przedsięwzięcie polega na wymianie w proporcji 1:1, jednego najstarszego (24 lata), najbardziej wyeksploatowanego autobusu zasilanego olejem napędowym spełniającego normę emisji spalin Euro 2. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano skierowanie nowego taboru na 2 istniejące deficytowe linie komunikacyjne (linie w ramach realizacji projektu zostaną wydłużone o 30% swojej długości), na których dotychczas kursował wycofywany autobus. Planuje się osiągnąć następujące kamienie milowe przedsięwzięcia: – Postępowania na dostawy autobusów zostało opublikowane w dniu 20 stycznia 2025 r. w Bazie Konkurencyjności (zamawiającego nie obowiązują przepisy Prawa Zamówień Publicznych) https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/212090 . – zawarcie umowy na dostawę taboru – dostawa taboru – rozpoczęcie eksploatacji przedsięwzięcia. Podpisanie umowy na dostawy planuje się w II kwartale 2025 roku. Przedsięwzięcie będzie g

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.