Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

„Zwiększenie potencjału przewozowego Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej Koszalin sp. z o.o. poprzez zakup 3 sztuk autobusów niskoemisyjnych”

nazwa beneficjenta
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ KOSZALIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
4 760 100,00 zł
dofinansowanie z UE
3 483 000,00 zł
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
koszaliński
szczecinecki
program
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności
działanie
9.5. E1.1.2-2/2. Zero i niskoemisyjny transport zbiorowy (autobusy)- MI
fundusz
Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności
perspektywa
2021 - 2027

Adres skrzynki podawczej ePUAP do kontaktu z Wnioskodawcą: /dppdyrektor/domyslna. Celem projektu jest wzrost wykorzystania transportu przyjaznego dla środowiska, by transport publiczny był bardziej ekologiczny i atrakcyjny w stosunku do samochodów prywatnych. Przedsięwzięcie inwestycyjne dotyczy wymiany przez prywatnego operatora zbiorowego transportu publicznego PKS Koszalin Sp. z o.o. 3 szt. przestarzałych autobusów wykorzystywanych na potrzeby transportu międzymiastowego na dotychczas funkcjonujących pozamiejskich liniach autobusowych zagrożonych likwidacją ze względu na przestarzały tabor i deficytowość linii w Powiecie Szczecineckim, Koszalińskim i Gminie Biały Bór, na 3 szt. niskoemisyjne autobusy międzymiastowe zasilane olejem napędowym (diesel, norma EURO VI).Nowe pojazdy umożliwią transport zbiorowy na obszarach pozamiejskich, zapewniając dostęp do instytucji użyteczności publicznej i dworców kolejowych. Nowe trzy autobusy będą spełniały wymagane i aktualne normy dotyczące jednostek wykorzystujących olej napędowy (diesel, norma EURO VI). Kamienie milowe dla realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego:1.Przygotowanie przedsięwzięcia – opracowanie dokumentacji przetargowej wraz ze specyfikacją techniczną planowanych do zakupienia autobusów dla postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z regułami konkurencyjności dla podmiotów niezobowiązanych dostosowania PZP; 2.Ogłoszenie postępowania na dostawę 3 szt. niskoemisyjnych autobusów do obsługi linii pozamiejskich; 3.Wybór wykonawcy zamówienia i podpisanie umowy na dostawę autobusów. 4.Realizacja dostawy 3 szt. autobusów zgodnie z umową, ale nie później niż do 30.06.2026 r. 5.Odbiór nowego taboru, rozruch i przekazanie do eksploatacji na okres nie krótszy niż 5 lat. Wnioskodawca przed złożeniem wniosku, w czerwcu 2024 r. opracował dokumentację przetargową, w tym specyfikację techniczną planowanych do zakupienia 3 szt. autobusów do przewozów o charakterze pozamiejskim dla postępowania o udzielenie zamówienia z uw

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.