Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
prev slide next slide
imageimageimageimageimage
tytuł projektu

Wzrost konkurencyjności „Leograf Group”- Krzysztof Kluk poprzez wprowadzenie innowacyjności produktowej.

kategoria
nazwa beneficjenta
"Leograf Group"- Krzysztof Kluk
wartość projektu
1 241 968,40 zł
dofinansowanie z UE
869 377,88 zł
Województwo
mazowieckie
Powiat
warszawski zachodni
program
Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw
działanie
2.3. Wzrost konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw poprzez inwestycje
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2004 - 2006

W wyniku realizacji projektu oferowane są zupełnie nowe produkty i usługi dotychczas nie wykonywane w przedsiębiorstwie. Nowo oferowanymi produktami i usługami są usługi introligatorskie świadczone jako produkt końcowy wewnątrz firmy oraz usługi oferowane na zewnątrz dla innych firm poligraficznych tj. oprawianie zadrukowanych arkuszy drukarskich w książki, broszury, magazyny, czasopisma, katalogi poprzez: składanie, zszywanie, łamanie, przycinanie, sklejanie, sztancowanie oraz złocenie i tłoczenie, a także produkcja opakowań.

Przedsiębiorstwo dotychczas prace introligatorskie zlecało podwykonawcom co wydłużało proces końcowy i nie zawsze spełniało wymogi jakościowe stawiane przez klientów. W wyniku realizacji inwestycji usługi są wykonywane w firmie na nowoczesnych maszynach, co podniesie jakość świadczonych usług i przyczyni się do zwiększenia wiarygodności firmy. Innowacyjny system zarządzania produkcją pozwolił klientowi uczestniczyć w procesie przygotowania i realizacji zamówień oraz wpłyną na poprawę jakości i terminowości świadczonych usług.

Inwestycja pozwoliła ponadto uruchomić produkcję nowych typów opakowań przemysłowych. Informatyczny system zarządzania projektem – stanowi innowację technologiczną w branży poligraficznej, nie stosowaną dotąd w Polsce. Również na świecie stanowi nowinkę technologiczną – pierwsza prezentacja odbyła się w 2004 r. na targach poligraficznych Drupa w Düsseldorfie.

W ramach projektu firma zakupiła: automat sztancująco-złocący,składarko-sklejarkę automatyczną linię do oprawy broszury, urządzenie do kaszerowania, system informatyczny do zarządzania produkcją oraz projektami poligraficznymi i wydawniczymi.

Wskaźniki produktu i wskaźniki rezultatu za 2006 r., określone we wniosku o dofinansowanie projektu, zostały osiągnięte w 100 proc. W wyniku realizacji projektu w 2006 r. utworzono nowe miejsca pracy: 28 etatów, w tym 11 dla kobiet, uruchomiono produkcję nowych grup wyrobów, uzyskano wzrost przychodów o 10,4 proc.

Poprzez zakup nowoczesnych maszyn nastąpiła poprawa warunków BHP (nowoczesne rozwiązania bardziej bezpieczne i zgodne z wymogami i dyrektywami UE).

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.