Rozwijanie kompetencji kluczowych szansą na lepsze perspektywy zawodowe
W programie skierowanym na potrzeby uczniów, ich rodziców i nauczycieli uczestniczyło 170 osób. Głównym celem projektu było wyrównanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji, poprzez zorganizowanie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych, ze szczególnym uwzględnieniem języków obcych i nauk matematyczno – przyrodniczych. Ponadto dzięki projektowi zmodernizowano pracownię językową oraz jej wyposażenie.
Przeprowadzono 482 godzin zajęć dydaktycznych wyrównujących braki edukacyjne z matematyki, biologii, języka angielskiego i niemieckiego oraz 438 godzin zajęć doskonalących wiedzę i umiejętności w zakresie tych samych przedmiotów. Przeszkolono 80 uczniów z języka angielskiego, 40 z języka niemieckiego, 40 z biologii i 70 z matematyki.
Projekt umożliwił polepszenie jakości usług edukacyjnych, uzupełnienie i rozszerzenie podstawowej oferty edukacyjnej szkoły, zwiększenie efektywności nauczania kompetencji kluczowych z punktu widzenia dalszej ścieżki edukacyjnej i potrzeb rynku pracy oraz zmniejszenie liczby uczniów, którzy w ramach egzaminu maturalnego uzyskali najniższe wyniki w odniesieniu do całkowitej liczby uczniów przystępujących do tego egzaminu.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.