Budowa Wyższej Szkoły Filologii Hebrajskiej w Toruniu
Przedmiotem projektu była budowa obiektów Wyższej Szkoły Filologii Hebrajskiej w lewobrzeżnej dzielnicy Torunia Podgórz wraz z adaptacją części klasztoru franciszkańskiego na potrzeby mieszkalne studentów uczelni.
Projekty techniczne potwierdziły możliwość dobudowy nowego budynku i połączenie go z istniejącym klasztorem, a wielkość działki pozwoliła na takie rozwiązanie. Dlatego nie zdecydowano się na wybudowanie Wyższej Szkoły Filologii Hebrajskiej od podstaw jako nowego budynku w osobnej lokalizacji. Zrealizowany obiekt pełni funkcję dydaktyczną szkoły wyższej, uzupełnioną dodatkowo o część mieszkalną zawierającą pokoje dla studentów. Część pokojów studenckich znajdowała się na poddaszu budynku starego klasztoru.
Zakresem projektu była też adaptacja piwnicy, parteru, piętra i poddasza obiektu. Na poszczególnych poziomach znalazły się m.in. kancelaria, archiwum, kruchta, sala zgromadzeń, sala rozmów, pokój gościnny, refektarz, kuchnia czy sala wielofunkcyjna.
W ramach projektu zakupiono również wyposażenie budynku szkoły: zakup wyposażenia sal, gabinetów profesorskich, pokoi studentów i wykładowców, portierni i wyposażenia teleinformatycznego (instalacja: komputerowa, telefoniczna, TV, systemu tłumaczeniowego, głośników, sprzęt komputerowy-PC, notebooki, MS Office, projektor oraz mocowania, ekrany elektryczne, itp.).
Dofinansowanie było przeznaczone również na zakup regałów, biurek, lamp, książek i czasopism do bibliotek. Kolejnym elementem projektu był zakup i montaż solarów. Oficjalne otwarcie szkoły nastąpiło 24 czerwca 2010 r.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.