Kreowanie markowych produktów turystycznych Małopolski Południowej w oparciu o doświadczenia partnerów sieci Town Twinning
Projekt zrealizowany przez powiat nowotarski wraz z partnerami zagranicznymi sieci Town Twinning polegał na wykreowaniu nowych oraz promocji istniejących produktów turystycznych Małopolski Południowej. Uczestnicy projektu to siedem miast partnerskich powiatu nowotarskiego z sześciu krajów Unii Europejskiej: Bułgarii (Sofia), Estonii (Rouge), Finlandii (Vesilahti), Łotwy (Lizums), Portugalii (Mira Sintra i Estoril) i Słowacji (Stara Lubovna) oraz Małopolska Organizacja Turystyczna.
W okresie realizowanego projektu, od 28 maja do 3 czerwca 2009 roku, partnerzy projektu wzięli udział w konferencji „Turystyka przyszłością regionu”. W ramach spotkania odbyły się wizyty studyjne w Krakowie i regionie oraz warsztaty strategiczne, na których opracowano Strategię Rozwoju Produktów Turystycznych.
Na podstawie najlepiej ocenionych produktów turystycznych powstał ilustrowany katalog promujący atrakcje Małopolski, przetłumaczony na języki narodowe partnerów oraz język angielski. Zrealizowany Projekt jest niewątpliwie ważnym budulcem wzrostu konkurencyjności i atrakcyjności Małopolski na rynku krajowym i zagranicznym.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.