Modernizacja elektrycznych zespołów trakcyjnych do kolejowych przewozów pasażerskich w ruchu regionalnym i w obrębie aglomeracji warszawskiej
Projekt dotyczył modernizacji taboru kolejowego w ilości 77 sztuk Elektrycznych Zespołów Trakcyjnych EN57. Celem projektu było zapewnienie wysokiego standardu przewozów pasażerskich na obszarze Województwa Mazowieckiego.Zakres rzeczowy Projektu obejmował modernizację 77 ezt typu EN57, w tym:
- Wykonanie modernizacji 38 ezt serii EN57 podczas napraw poziomu IV utrzymania
- Wykonanie modernizacji 5 ezt serii EN57KM podczas napraw poziomu IV utrzymania
- Wykonanie modernizacji 34 ezt serii EN57 podczas napraw poziomu V utrzymania
Celem projektu była także poprawa dostępności komunikacyjnej w rejonie warszawskiego obszaru metropolitarnego oraz poprawa warunków dojazdu do miejsc pracy i edukacji. Projekt przyczynił się do zmniejszenia barier utrudniających przemieszczanie się osobom niepełnosprawnym oraz osobom o ograniczonej mobilności. Tabor w wyniku modernizacji przystosowany został do potrzeb osób z ograniczoną zdolnością ruchową, jak również wyposażony został w informację audiowizualną w celu udogodnienia podróży osób niedosłyszących, osób niedowidzących lub słabowidzących. Tabor wyposażony został pod względem bezpieczeństwa podróżnych w monitoring oraz przyciski alarmowe. Prędkość maksymalna taboru wzrosła ze 110 km/h do 120 km/h.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.