Opracowanie i implementacja obsługi systemów UI oraz mechanizmów sterowania w eSport’owej grze video dedykowanej urządzeniom wirtualnej rzeczywistości.
Głównymi celami niniejszego projektu było przeprowadzenie eksperymentalnych prac badawczo-rozwojowych, w wyniku których powstał prototyp gry video z gatunku first person shooter (FPS), który finalnie przyjął nazwę „Telefrag VR”. Problem jaki był rozwiązywany w trakcie realizacji projektu to opracowanie innowacyjnych i niestandardowych mechanik sterowania oraz obsługi systemów UI przy wykorzystaniu sprzętu dedykowanego wirtualnej rzeczywistości (gogli VR). Powyższe zostało zrealizowane poprzez stworzenie prototypu gry wideo zawierającego nie tylko nieszablonowe rozwiązania z zakresu mechanik sterowania, lecz również utrzymującego wysoką jakość strony artystycznej i projektowej produktu. Telefrag VR do arenowa strzelanka w piekielnie szybkim tempie, z instynktownym sterowaniem i mechaniką inspirowaną klasycznymi grami FPS, lecz nie powielającą dostępnych i standardowych schematów, umożliwiająca wcielenie się w rolę kosmicznego gladiatora, z nieszablonowymi rozwiązaniami umożliwiającymi graczowi przeniesienie się do świata charakteryzującego się zaprzeczeniem istniejących zasad fizyki.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.