„CherryStream” - inteligentny system wspierający powstawanie gier umożliwiających interakcję pomiędzy streamerem, publicznością a środowiskiem gry.
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art. 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014),Celem Projektu jest opracowanie kompleksowego systemu do produkcji gier wideo umożliwiających interakcję pomiędzy streamerem, publicznością oraz środowiskiem gry. W skład systemu wejdą: – narzędzia SDK pozwalające deweloperom gier implementować elementy umożliwiające ingerencję publiczności w świat gry oraz komunikację pomiędzy streamerem a publicznością, – aplikacje klienckie pozwalające streamerowi i publiczności na wzajemną komunikację, – system wykorzystujący algorytmy maszynowego uczenia, który pozwoli na obsługę rozgrywki poprzez dostosowywanie możliwości ingerencji publiczności w środowisko gry na podstawie takich czynników jak: zaangażowanie publiczności, płynność rozgrywki, współpraca pomiędzy streamerem i publicznością oraz poziom umiejętności gracza, udostępniany w chmurze obliczeniowej, – system pozwalający na udzielanie przez widzów warunkowych donacji uzależnionych od spełniania przez streamera celów wyznaczonych przez publiczność lub jego postępów w grze. Opracowanie przedmiotowego systemu Spółka planuje przeprowadzić w drodze prac B+R, w szczególności w zakresie algorytmiki. Dla prawidłowego funkcjonowania i uzyskania pożądanych funkcjonalności konieczne będzie przeprowadzenie badań prowadzących do opracowania algorytmów analizujących dane kreowane przez grę oraz przez publiczność korzystającą z aplikacji typu klient, tak aby możliwe było zbalansowanie aktywności publiczności i płynności rozgrywki oraz odpowiednie kolejkowanie komend wydawanych przez publiczność, aby zachowany pozostał realny wpływ publiczności na rozgrywkę w czasie rzeczywistym. Planowane do opracowania celowe mechanizmy uczenia maszynowego będą analizowały przesyłane dane w chmurze dost
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.