Innowacyjne wykorzystanie silnika gry komputerowej w celu obniżenia kosztu i skrócenia czasu produkcji filmu animowanego.
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art. 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014). Celem projektu jest modyfikacja i udoskonalenie procesu produkcji filmu animowanego przez użycie silnika gry komputerowej w wybranych etapach produkcji. Przewiduje się wykorzystanie silnika gry komputerowej z modułami antyaliasingu, przesłonięcia światła tła (ang. Ambient Occlusion), oświetleni globalnego (ang. Global Illumination) dynamicznego oświetlenia globalnego realizowanego w przestrzeni ekranu (ang. Screen Space Global Illumination) w generowaniu animatików i prewizualizacji oraz realizacji zadań takich jak: i) synteza ruchu 3D pojedynczych osób, grup osób i tłumów, ii) tworzenie sceny i tła, iii) symulacja wody, dymu, ognia. Podstawowym kryterium możliwości modyfikacji konwencjonalnego procesu produkcji poprzez użycie silnika gry komputerowej będzie możliwa do uzyskania jakość oceniana przez specjalistów branży filmowej. Komercyjnym celem innowacji procesowej będzie obniżenie kosztu i skrócenie czasu produkcji filmu animowanego.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.