EduSense Editor - silnik do edycji scenariuszy gier z wykorzystaniem robota edukacyjnego
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art. 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014). Wnioskodawca planuje opracowanie, wykonanie i wdrożenie systemu EduSense Editor – silnika do edycji scenariuszy gier z wykorzystaniem robota edukacyjnego, który to robot wytwarzany będzie w spółce. System zakłada także działanie bez fizycznego robota, wtedy zastępuje go aplikacja mobilna wykorzystujący technologię rozszerzonej rzeczywistości. System udostępniony będzie jako system internetowy (edytor scenariuszy) oraz jako aplikacja mobilna (wirtualny robot). EduSense Edito kierowany jest do szkoły podstawowej, a dokładnie do dwóch podgrup wiekowych – A) klasy 1-3 – informatyka oraz edukacja wczesnoszkolna, B) klasy 4-8 – informatyka oraz przedmioty ścisłe (tzw. STEM – Science, technology, engineering, and mathematics) takie jak matematyka, fizyka, chemia.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.