Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Zwiększenie rozpoznawalności polskich marek produktowych Foam makers, Hydrozaurus, Body Club, Jardins de Provence, Ocean Friends na zagranicznych rynkach perspektywicznych.

nazwa beneficjenta
MARBA ZBIGNIEW BĄBELEK SP.K.
wartość projektu
1 025 410,00 zł
dofinansowanie z UE
578 778,00 zł
Województwo
lubuskie
Powiat
m. Zielona Góra
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
3.3. Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem niniejszego projektu jest udział firmy MARBA w charakterze wystawcy w 10 targach z branży chemiczno-kosmetycznej (w tym 5 ze stoiskami narodowymi) w 5 krajach (w tym 3 rynkach perspektywicznych), wyjazdowej misji gospodarczej po targach w Szanghaju oraz zewnętrznej usłudze doradczej i szkoleniu ze specyfiki rynku. Wszystko to razem ma na celu zaprezentowanie szerokiemu gronu odbiorców polskich marek produktowych Pianotworów-Foam makers, Hydrozaurus, Body Club, Jardins de Provence, Ocean Friends, które od lat konsekwentnie rywalizują z największymi firmami na globalnym rynku chemii gospdarczej. Firma posiada trzy główne grupy produktowe, tj.: kosmetyki (głównie do kąpieli) i balsamy do ust, detergenty i odświeżacze powietrza obejmujące 9 marek własnych oraz produkty Private Label. Produkty Wnioskodawcy uznawane są za bardzo konkurencyjne i regularnie używane przez setki tysięcy klientów w kraju i poza jego granicami. Ponieważ należą one do FMCG, ich końcowymi użytkownikami są klienci indywidualni. Podstawową przewagą konkurencyjną charakterystyczną dla wszystkich grup produktowych firmy MARBA jest tzw. VALUE FOR MONEY. Powodem tego jest struktura głównych konkurentów, takich jak Reckitt Benckiser, Henkel, Procter & Gamble czy chociażby rodzima POLLENA. Są to najczęściej koncerny globalne posiadające idące w setki milionów budżety marketingowe. Wnioskodawca jedynie poprzez realizację tego i podobnych projektów opartów o współfinansowanie ze środków pomocowych, jest w stanie należycie wypromować polskie marki produktowe i podjąć skuteczną walkę konkurencyjną na rynku globalnym. Poprzez realizację przedmiotowego projektu firma pragnie zwiększyć rozpoznawalność firmy wśród przeciętnych konsumentów ale przede wszystkim wśród osób z działów zakupów dużych i małych sieci handlowych/dystrybutorów, dziennikarzy i biznesowych przedstawicieli branży na całym świecie. Numer_referencyjny_programu_pomocowego:SA 42799(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej:_art.19

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.