Promocja usług marki produktowej Kerris IT na rynkach docelowych
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA 42799(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej:_art.19 Projekt przewiduje realizację szeregu działań promocyjnych przedstawionych we wniosku ze szczególnym uwzględnieniem targów branżowych przewidzianych w branżowym programie promocji branży IT/ITC celem zdobycia nowych kontrahentów na rynkach międzynarodowych dla marki produktowej „Kerris IT” będącej własnością Wnioskodawcy. Znacząca cześć działań zostanie skoncentrowana na rynku perspektywicznym USA, gdzie spółka weźmie udział w trzech imprezach targowych oraz wyjazdowej indywidualnej misji gospodarczej, w celu lepszego dopasowania oferty do oczekiwań rynku USA zostaną zrealizowane dwie usługi uzupełniające: szkoleniowa i doradcza. Pozostałe działania zostaną zrealizoane na rynkach: Japonia, Iran, Niemcy, ZEA, Brazylia. Przed wyjazdami na imprezy targowe zostaną zrealizowane działania promocyjno-informacyjne w internecie wśród uczestników targów celem przekazania informacji wstępnych o promowanej marce produktowej „Kerris IT”, zachęcenia do kontaktu podczas imprezy branżowej potencjalnych kontrahentów co ułatwi i skonkretyzuje rozmowy podczas targów. Projekt zostanie sfinansowany z dotacji ze środków europejskich oraz ze środków własnych wypracowanych podczas prowadzenia działalności gospodarczej.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.