Promocja oferty produktowej SUMI szansą na wzmocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA 42799(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej:_art.19 W ramach projektu (Branżowy Program Promocji – branża sprzętu medycznego) zamierzamy wziąć udział w 12 działaniach promocyjnych: w 8 imprezach targowych w charakterze wystawcy na rynkach perspektywicznych (podstawowy – Brazylia, dodatkowe – ZEA, Kazachstan, Iran, Niemcy), w 1 misji wyjazdowej odbywającej się podczas targów (rynek perspektywiczny – Brazylia), zamierzamy zlecić jedna usługę doradcza – przygotowanie strategii wejścia na rynek perspektywiczny (Brazylia), 1 szkoleniu z zakresu umiędzynarodowienia naszej firmy oraz w 1 działaniu polegającym na przygotowaniu materiałów informacyjno – promocyjnych. Targi są jednym z najefektywniejszych narzędzi marketingu bezpośredniego i są najskuteczniejszą formą na pozyskanie kontaktów handlowych. Targi wyznaczają tendencje rynkowe. Stwarzają możliwość odbycia bardzo dużej ilości (nawet kilkanaście) spotkań dziennie z potencjalnymi kontrahentami, co jest niemożliwe w żadnej innej formie w tak krótkim czasie. Realizacja projektu zostanie sfinansowana ze środków własnych.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.