Udział Spółki Argo w programie promocji branży polskich specjalności żywnościowych Go to Brand
Zakres projektu: Firma powstała w 1992 roku i zajmuje się produkcją słodyczy takich jak: lizaki, cukierki i karmelki.Od początku działalności siedzibą firmy jest Łańcut w województwie podkarpackim.Słodycze z Łańcuta są dostępne w większości krajów europejskich, a takie poza kontynentem, m.in. w USA, Kanadzie, Uzbekistanie, Libii, Mongolii, Chinach, Kazachstanie, Azerbejdżanie i Izraelu.Przedmiotem projektu był udział firmy w branżowym programie promocji, branży polskich specjalności żywnościowych.
Spółka zrealizowała następujące zadania:
- nabycie lub wytworzenie oraz dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych takich jak gadżety, materiały drukowane – długopisy, ołówki, torby reklamowe, koszulki
- produkcja i emisja spotów i filmów informacyjno-promocyjnych – „Sweet made with love” to pierwszy z dwóch spotów promocyjnych firmy ARGO. Spot jest jednym z elementów strategii promocyjnej ARGO skoncentrowanej na rynki międzynarodowe. Zagraniczna premiera spotu została określona na targi AFRICA BIG 2018, w których Argo wzięło udział po raz pierwszy
- przygotowanie i prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w mediach tradycyjnych, elektronicznych, cyfrowych
- uczestnictwo w targach:• IRAN AGRO 2017• SPECIALITY FOOD FESTIVAL, YUMMEX, FUTURE FOOD LIVE, DUBAJ ZJEDNOCZONE EMIRATY ARABSKIE 2017• ANUGA 2017, KOLONIA NIEMCY• ISM 2018, KOLONIA NIEMCY• RAN AGRO 2018,• AFRICA’S BIG 2018• SIAL PARIS 2018, PARYŻ FRANCJA• ISM 2019, KOLONIA NIEMCY• SPECIALITY FOOD FESTIVAL, YUMMEX, FUTURE FOOD LIVE, DUBAJ ZJEDNOCZONE EMIRATY ARABSKIE 2019• ANUGA 2019, KOLONIA NIEMCY
- usługa szkoleniowa dotycząca RPA-nabycie wiedzy oraz praktycznych wskazówek na temat rynku perspektywicznego RPA- indywidualna wyjazdowa misja gospodarcza 2019,
- usługa doradcza 2019 – w zakresie przygotowania przedsiębiorcy do wejścia na rynek perspektywiczny ZEA
- zdobycie informacji na temat kultury biznesowej, warunków prowadzenia biznesu, wszelkich niezbędnych informacji potrzebnych do wprowadzenia produktów na dany rynek tj. certyfikaty, rejestracje, zezwolenia, sposób przygotowania dokumentacji handlowej i kontraktów
- usługa szkoleniowa – rynek perspektywiczny ZEA 2019
- nabycie wiedzy oraz praktycznych wskazówek na temat rynków perspektywicznych.
Cele projektu: Celem projektu było promowanie marki produktowej, która ma szansę stać się rozpoznawalną na rynku zagranicznym oraz promowanie Marki Polskiej Gospodarki.„Najwyższa jakoś produktów za przystępną cenę. Dodatkowo – rzetelność i dbałość o Klientów. To cechy, którymi się wyróżniamy i dzięki nim jesteśmy w stanie sprostać najbardziej wyszukanym gustom i smakom. Naturalne barwniki i aromaty, soki owocowe i witaminy, brak środków konserwujących stanowią o wysokiej klasie naszych wyrobów” – podsumował beneficjent.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.