Rozwój eksportu CP YACHTS - wypromowanie produktów branży jachtów i łodzi rekreacyjnych za granicą
Zakres projektu: Stocznia CP Yachts powstała w marcu 2005 roku. Ścisła współpraca z włoską stocznią jachtową Comar Yachts pozwoliła na stworzenie dobrze prosperującej, nowoczesnej, a zarazem dbającej o klienta firmy. Stocznia oferuje zarówno prywatnym właścicielom jak i załogom czarterowym jachty zapewniające komfort żeglugi oraz luksusowe wyposażenie.
Projekt dotyczył uczestnictwa firmy w działaniach promocyjnych przewidzianych w branżowym programie promocji branży jachtów i łodzi rekreacyjnych w celu promowania oferty CP YACHTS, która ma szansę stać się rozpoznawalna na rynkach zagranicznych oraz w celu promowania Marki Polskiej Gospodarki. Realizacja projektu doprowadziła do rozwoju działalności eksportowej oraz wzrostu konkurencyjności firmy.
Zakres projektu obejmował:
- działania informacyjno–promocyjne, które wykorzystano na targach takie jak: katalogi reklamowe, roll-up/baner, gadżety reklamowe z logiem firmy
- zakup usługi doradczej w zakresie przygotowania wejścia na rynek perspektywiczny Rosja 2017/2018
- targi Boot Düsseldorf, Niemcy 2018
- targi Moscow Boat Show International Exhibition of Boats and Yachts, Moskwa, Rosja 2018 -misja przyjazdowa kontrahentów i dziennikarza z Rosji 2018
- targi Wiatr i Woda, Gdynia, Polska 2018,2019
- targi Salone Nautico Internazionale di Genova, Włochy 2018
- targi Le Grand Pavois La Rochelle, Francja 2018
- targi Boot Düsseldorf, Niemcy 2019
- Maiami International Boat Show 14-18.02.2019
- indywidualna misja wyjazdowa Rosja 2019
- targi Moscow Boat Show International Exhibition of Boats and Yachts, Moskwa, Rosja 2018
- targi Grand Pavois La Rochelle- Salon nautique-La Rochelle, Francja,26.09-01.10.2019
- indywidualna misja wyjazdowa Norwegia 2019
- targi Sjoen for alle–Norvegian International Boat Show, Lillestrom, Norwegia 20-24.03. 2019
- firma w ramach projektu zamówiła również dwa filmy informacyjno-promocyjne przedstawiające modele jachtów motorowych typu ARCTIC oraz modele katamaranów oraz jachtów żaglowych
Firma wzięła udział w 9 targach, przy czym 3 to imprezy, w ramach których zostało zorganizowane narodowe stoisko informacyjne, w tym jedno stoisko narodowe na rynku perspektywicznym. Pozaunijne rynki perspektywiczne w projekcie: Norwegia, Rosja. Ponadto firma zakupiła 1 usługę doradczą, zrealizowała zadania fakultatywne dotyczące rynków perspektywicznych (2 misje wyjazdowe, 1 misję przyjazdową; 1 usługę szkoleniową) oraz działanie fakultatywne uzupełniające (informacyjno-promocyjne).
Cele projektu: Celem projektu było promowanie produktów branży jachtów i łodzi za granicą, zwiększenie poziomu internacjonalizacji, wzrostu konkurencyjności i rozpoznawalności produktów firmy na rynkach zagranicznych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.