Wzrost konkurencyjności poprzez opracowanie jednolitego wzornictwa produktów firmy Wikpol zapewniające ich jednoznaczną identyfikację na rynku
W ramach projektu zostaną przeprowadzone następujące działania: 1. Audyt wewnętrzny (ok. 70 h) – celem audytu jest ustalenie aktualnej sytuacji Wikpol Sp. z o.o. w zakresie oferty produktowej pod kątem wykorzystania wzornictwa, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji, strategii marketingowej, charakterystyki klientów i konkurencji oraz trendów rynkowych (1 wizyta w siedzibie Wikpol Sp. z o.o.) – eksperci + 2 os. zespół 2. Audyt zewnętrzny ( ok. 50 h)– celem jest analiza postrzegania przez użytkowników produktów firmy Wikpol oraz ich wartości z uwzględnieniem cech funkcjonalnych produktów w odniesieniu do wzornictwa oraz trendów występujących na rynku – eksperci + 2 os. zespół (5 wizyt/rozmów z końcowymi użytkownikami). 3.Analiza otoczenia konkurencyjnego i mapa grup strategicznych (ok. 40 h)– celem jest analiza konkurencyjnych produktów pod kątem znalezienia wyróżników komunikacyjnych – eksperci + dedykowany zespół 4. Analiza potrzeb Wikpol Sp. z o.o. (ok. 40 h)- w zakresie zarządzania wzornictwem w kontekście tworzenia oferty wykorzystującej wzornictwo i potencjał rynkowy Wikpol Sp. z o.o. – eksperci + dedykowany zespół 5.Raport z audytu zawierający rekomendacje odnośnie dalszych działań związanych ze stosowaniem wzornictwa w Wikpol Sp. z o.o. – strategia wzornicza – eksperci + dedykowany zespół – prezentacja w siedzibie Wikpol Sp. z o.o. (ok. 120 h)
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.