Wzrost konkurencyjności firmy ERKADO poprzez wdrożenie strategii wzorniczej.
ERKADO to polski producent drzwi wewnętrznych z ponad 40- letnią historią. Należy do grona rynkowych liderów i dostarcza produkty do 15 krajów na całym świecie. Firma wciąż podnosi jakość produktów inwestując w nowe rozwiązania technologiczne. Realizowany przez firmę projekt polegał na wdrożeniu strategii wzorniczej, opracowanej przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie. Rekomendacje dotyczące nowych produktów wymagały powiększenia parku maszynowego firmy. Z własnych środków wybudowano nową halę produkcyjną a w ramach projektu zakupiono nowoczesną linię służącą do lakierowania elementów drzwiowych (skrzydeł i ościeżnic). Nowa linia produktów miała swoją premierę 2018 roku. W ofercie znalazło się ponad 30 nowych modeli drzwi, w tym wzory klasyczne, modernistyczne z frezami czy z przeszkleniami. Dzięki realizacji projektu mogliśmy wprowadzić na rynek zupełnie nowy typ nowoczesnych produktów, których nie mieliśmy do tej pory w ofercie. To pomogło nam podnieść konkurencyjność firmy i już widzimy realne korzyści: generujemy wzrost dochodów ze sprzedaży i zwiększamy udział w rynku – mówi Tomasz Prucnal, przedstawiciel spółki.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.