Skip to main content Contact
UE logo
prev slide next slide
imageimageimageimage
The title of the project

"Wzrost konkurencyjności firmy CUKIERNIA MAREK SZABELSKI poprzez wdrożenie działań wynikających ze strategii wzorniczej".

Name of the beneficiary
PIEKARNIA CUKIERNIA MAREK SZABELSKI
Project value
3 904 020,00 zł
Co-financing from the EU
1 748 000,00 zł
Voivodeship
warmińsko-mazurskie
County
mrągowski
program
Program Operacyjny Polska Wschodnia
action
1.4. Wzór na konkurencję
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest przeprowadzenie działań rozwojowych z wykorzystaniem designu w związku z realizacją strategii wzorniczej opracowanej w ramach Etapu I działania 1.4. Wzór na konkurencję . W ramach projektu podjęte zostaną działania mające na celu: -doradztwo w zakresie designu i nowej komunikacji marki , między innymi w zakresie stworzenia identyfikacji wizualnej dla całej firmy, przeprojektowania wszystkich materiałów promocyjnych, przygotowania katalogu tortów, zmiany opakowań, opracowania całościowej wizualizacji punktów handlowych i standardów obsługi klienta oraz mapy doświadczeń klientów, opracowania strategii PR, rebranding marki. – wprowadzenie innowacyjnych produktów , takich jak pieczywo i wyroby cukiernicze produkowane w technologii odroczonego odpieku, nowe rodzaje pieczywa tradycyjnego, torty mrożone i nowe rodzaje ciastek paczkowanych – wdrożenie przez kierownictwo firmy nowego modelu zarządzania opartego o design . Działania te wynikają z rekomendacji wskazanych w strategii w zakresie kluczowych zasobów firmy, które koncentrują się na następujących elementach: a) technologii związanej z wprowadzaniem innowacji produktowych b) własnej sieci punktów handlowych , ze szczególnym uwzględnieniem zmian wynikających z wprowadzania nowych technologii produkcji pieczywa c) zasobach ludzkich, ze szczególnym uwzględnieniem kadr odpowiedzialnych za wprowadzenie zarządzania designem Wskazania strategiczne dotyczące paku maszynowego odnoszą się przede wszystkim do barier technologicznych we wprowadzaniu planowanych zmian i innowacji produktowych odpowiadających trendom i potrzebom rynkowym. Zgodnie z rekomendacjami istotnym elementem projektu będą działania doradcze w ramach tworzenia nowej komunikacji marki. Firma jako podstawę do komunikacji wykorzysta określony przez misję wizerunek firmy rodzinnej i nowoczesnej produkującej wyroby nawiązujące do tradycji regionu.

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl