Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Efektywne rozwiązania w zakresie zarządzania usługami dziedzinowymi w samorzadach w województwie lubelskim i podkarpackim

category
Name of the beneficiary
FUNDACJA INICJATYW MENEDŻERSKICH
Project value
1 102 766,40 zł
Co-financing from the EU
917 294,40 zł
Voivodeship
lubelskie
podkarpackie
County
leżajski
łęczyński
łukowski
przeworski
puławski
program
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
action
2.18. Wysokiej jakości usługi administracyjne
fund
Europejski Fundusz Społeczny
perspective
2014 - 2020

Celem głównym projektu jest zwiększenie efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi w obszarze obsługi podatkowej i optymalizacji wykorzystania gminnych nieruchomości w 6 samorządach województwa lubelskiego i podkarpackiego do XI 2019 roku.Główne rezultaty to :-poprawa jakości obsługi przedsiębiorców w 6 jst w woj.lubelskim i podkarpackim poprzez wdrożenie elektronicznych systemów obsługi podatkowej, zarządzania nieruchomościami i systemu oceny zadowolenia,- racjonalne wykorzystanie zasobów nieruchomościowych poprzez zastosowanie algorytmu zarządzania nieruchomościami,- przygotowanie merytoryczne pracowników samorządu do efektywnego zarządzania obsługą podatkową i nieruchomościami,- optymalizacja decyzji dot. ulg i zwolnień podatkowychGrupę docelową w wymiarze instytucjonalnym stanowić będą : UG Tryńcza, UG Leżajsk, UM Leżajsk , UG Cyców, UG Żyrzyn i UG Adamów. W wymiarze personalnym grupa docelowa to :- kadra kier. z w/w samorządów- pracownicy z w/w samorządów zajmujący się obsługą podatkową, odpowiedzialni za obszar gospodarowania nieruchomościami, współpracę z podmiotami gospodarczymi, informatycy- pracownicy gminnych zakładów komunalnychDla każdej jst przewidziano zg.z kryterium dostępu nast. obszary wsparcia:a) podatki i opłaty lokalne ( każda z 6 jst zostanie objęta 3 zadaniami : elektronizacja procesu obsługi podatkowej, doskonalenie kompetencji kadr poprzez szkolenia,wdrażanie rozwiązań zarządczych poprzez opracowanie i wdrożenie symulatora ulg i podatków oraz systemu oceny zadowolenia)b) zarządzanie nieruchomościami (każda jst zostanie objęta 3 zadaniami:wdrożenie narzędzi elektronicznych poprawiajacych m.in dostęp do informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych, doskonalenie kompetencji kadr poprzez szkolenia, wdrożenie rozwiązań zarządczych poprzez opracowanie strategii zarządzania nieruchomościami (plany wykorzystania zasobów nieruchomości) i zastosowanie algorytmu oraz opracowanie i wdrożenie systemu oceny zadowolenia klienta)

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl