Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Sprawność - kompetencja - satysfakcja - wysoka jakość obsługi klienta w pięciu JST z regionu płockiego i gostynińskiego

category
Name of the beneficiary
GMINA MIASTO PŁOCK
Project value
1 192 900,80 zł
Co-financing from the EU
1 005 376,80 zł
Voivodeship
mazowieckie
County
gostyniński
m. Płock
płocki
program
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
action
2.18. Wysokiej jakości usługi administracyjne
fund
Europejski Fundusz Społeczny
perspective
2014 - 2020

Głównym celem projektu pn. „Sprawność – kompetencja – satysfakcja – wysoka jakość obsługi klienta w pięciu JST z regionu płockiego i gostynińskiego” jest modernizacja i podniesienie efektywności procesów świadczenia usług oraz poprawa jakości obsługi klienta, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców, w pięciu jednostkach samorządu terytorialnego z regionu płockiego i gostynińskiego, w okresie 21 miesięcy realizacji projektu. Liderem projektu jest Gmina Miasto Płock, a partnerami Powiat Gostyniński, Miasto Gostynin, Miasto i Gmina Gąbin oraz Gmina Stara Biała. Ww. JST stanowią grupę docelową projektu wraz z 300 pracownikami zatrudnionymi w urzędach partnerów w rozumieniu ust. z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Projekt obejmuje szereg działań zmierzających do osiągnięcia celu głównego, w tym: 1. Wdrożenie rozwiązań zarządczych poprawiających jakość obsługi klienta i monitorowania satysfakcji klientów, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi przedsiębiorczy w obszarze podatków, opłat lokalnych i nieruchomości – zadanie realizowane przez wszystkich partnerów. 2. Wdrożenie systemów dziedzinowych i usprawnień elektronicznych w obszarze podatków i opłat lokalnych w celu elektronizacji procesu świadczenia usług i poprawy jakości obsługi klienta – potrzebę realizacji zadania zdiagnozowano w Powiecie Gostynińskim i Mieście i Gminie Gąbin. 3. Opracowanie planu gospodarowania nieruchomościami dla Gminy Miasta Płocka. 4. Doskonalenie kompetencji kadr samorządowych poprzez realizację szkoleń i studiów podyplomowych – zadanie realizowane przez wszystkich partnerów. 5. Uruchomienie w urzędach partnerów punktów potwierdzania profilu zaufanego, za wyjątkiem Płocka. Realizacja projektu pozwoli na wdrożenie u członków partnerstwa rozwiązań usprawniających pracę urzędów w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców oraz w obszarze zarządzania nieruchomościami.

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl