Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Inowrocław, Bydgoszcz, Gniezno, Sopot, Toruń (IBGST) - przyjazny e-urząd – podniesienie jakości usług w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami

category
Name of the beneficiary
GMINA MIASTO INOWROCŁAW
Project value
1 598 325,00 zł
Co-financing from the EU
1 347 068,31 zł
Voivodeship
kujawsko-pomorskie
pomorskie
wielkopolskie
County
gnieźnieński
inowrocławski
m. Bydgoszcz
m. Sopot
m. Toruń
program
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
action
2.18. Wysokiej jakości usługi administracyjne
fund
Europejski Fundusz Społeczny
perspective
2014 - 2020

Celem projektu jest podniesienie efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi w obszarze podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami w 5 gminach miejskich: Bydgoszcz, Gniezno, Inowrocław, Sopot i Toruń, poprzez wdrożenie w okresie od 01.09.2016 r. do 31.05.2018 r. rozwiązań zarządczych i informatycznych usprawniających świadczenie ww. usług oraz podniesienie kompetencji 166 pracowników. W projekcie zostaną zrealizowane następujące zadania: Zadanie 1. Wdrażanie rozwiązań w zakresie elektronizacji procesu obsługi podatkowej, automatyzacji rozliczeń i poprawy dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w Miastach: Inowrocław, Bydgoszcz, Gniezno, Sopot i Toruń. Zadanie 2. Doskonalenie kompetencji kadr Miast: Inowrocław, Bydgoszcz, Gniezno, Sopot i Toruń w obszarach istotnych dla efektywności usług w zakresie podatków i opłat lokalnych. Zadanie 3.  Wdrażanie rozwiązań zarządczych w Urzędach Miast: Inowrocław i Toruń, poprawiających jakość obsługi klientów. Zadanie 4. Wdrażanie rozwiązań poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje w Miastach:  Bydgoszcz, Gniezno, Sopot i Toruń. Zadanie 5. Doskonalenie kompetencji kadr Miast: Inowrocław, Bydgoszcz, Gniezno, Sopot i Toruń w obszarach istotnych dla efektywności usług w zakresie zarządzania nieruchomościami. Zadanie 6. Wdrażanie rozwiązań w zakresie skutecznej realizacji umów najmu i dzierżawy oraz elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości w Miastach: Inowrocław, Gniezno i Sopot. W wyniku realizacji projektu 5 jednostek samorządu terytorialnego wdroży rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców oraz zarządzania nieruchomościami.

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl