Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Urząd otwarty na rozwój i współpracę z przedsiębiorcami

category
Name of the beneficiary
GMINA DĄBIE
Project value
1 599 900,00 zł
Co-financing from the EU
1 348 395,72 zł
Voivodeship
pomorskie
wielkopolskie
County
bytowski
kaliski
kolski
koniński
obornicki
ostrowski (wielkopolskie)
poznański
średzki (wielkopolskie)
program
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
action
2.18. Wysokiej jakości usługi administracyjne
fund
Europejski Fundusz Społeczny
perspective
2014 - 2020

Celem projektu jest podniesienie jakości usług administracyjnych istotnych dla prowadzenia działalności gospodarczej świadczonych przez Gminę Dąbie, Gminę Kazimierz Biskupi, Gminę Suchy Las, Gminę Oborniki, Gminę Przygodzice, Gminę Stawiszyn, Gminę Środa Wielkopolska, Gminę Borzytuchom,poprzez wdrożenie w tych JST rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami w obszarach: podatki i opłaty lokalne oraz zarządzanie nieruchomościami. Grupa docelowa–8 urzędów JST wskazanych powyżej oraz ich pracownicy z wydziałów wykonujący zadania z zakresu obsługi podatkowej przedsiębiorców i z zakresu zarządzania nieruchomościami (109 os.) Projekt realizowany będzie w ramach 6 zadań: 1.Elektronizacja procesu obsługi podatkowej,automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 8 urzędach JST 2.Doskonalenie kompetencji kadr 8 JST w zakresie m.in.obsługi podatkowej,stosowania narzędzi elektronicznych,obsługi klienta,zarządzania satysfakcją,orzecznictwa 3.Wdrażanie rozwiązań zarządczych w urzędach 7 JST poprawiających jakość obsługi podatkowej przedsiębiorców w szczególności w zakresie: zarządzania satysfakcją klienta,zarządzania procesowego,dostępu do informacji publicznej 4.Wsparcie 8 JST w zakresie ,,,elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości 5.Doskonalenie kompetencji kadr 8 JST m.in.w zakresie zarządzania samorządowym zasobem nieruchomości,,obsługi klienta,zarządzania satysfakcją,orzecznictwa; 6.Wdrażanie rozwiązań poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje,a także poprawa obsługi klienta z wykorzystaniem m.in.narzędzi zarządzania satysfakcją w 7 JST. Główne rezultaty projektu: -Liczba JST,które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców–8 -Liczba JST,które wdrożyły rozwiąz

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl