Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Nowoczesna i skuteczna e-administracja

kategoria
nazwa beneficjenta
STIWEK FUNDACJA NA RZECZ SPOŁECZEŃSTWA, TOLERANCJI, INTEGRACJI, WOLNOŚCI, EDUKACJI, KULTURY
wartość projektu
1 799 689,56 zł
dofinansowanie z UE
1 516 778,36 zł
Województwo
małopolskie
świętokrzyskie
Powiat
brzeski (małopolskie)
kielecki
krakowski
limanowski
pińczowski
sandomierski
włoszczowski
program
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
działanie
2.18. Wysokiej jakości usługi administracyjne
fundusz
Europejski Fundusz Społeczny
perspektywa
2014 - 2020

Celem projektu jest wysoka jakość usług świadczonych przez JST woj. małopolskiego i świetokrzyskiego – 9 JST w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami. 1. W zakresie podatków i opłat W projekcie zostanie zrealizowana pełna elektronizacja procesu świadczenia usług w zakresie podatków i opłat lokalnych przez uruchomienie nowych e usług na platformie ePUAP w tym usług na 5 poziomie dojrzałości tj.zapewniających załatwienie sprawy urzędowej drogą elektroniczną i jednocześnie wprowadzających  personalizację obsługi, tzn. automatyczne dostarczenie konkretnych usług, spersonalizowanych dla użytkownika i przez niego nie inicjowanych. Zostaną też zmodernizowane systemy dziedzinowe usprawniające świadczenie tych usług. W projekcie 7 JST uruchomi Portale Intresanta aby przekazywać klientowi spersonalizowaną informację dot. m.in opłat i podatków, 4  JST wraz z wdrożeniem EZD uruchomi moduł Sprawdź sprawę w BIP dla informowania klienta o przebiegu i sposobie załątwienia sprawy. Te JST, które mają wdrożony Portal i moduł usprawnią przekazywanie przez nie informacje przez wdrożenie procedur zarządczych ja równiez wdrożą system monitorowania satysfakcji klienta z jakości usług 153 pracowników tych 9 JST podnesie kompetencje w zakresie podatków i opłat 2. W zakresie zarządzania nieruchomościami Zostanie uruchomionych 36 nowych e usług aby zwiekszyć dostęp klienta do usług w tym obszarze, wdrożony Portal Nieruchomości, który będzie pełnił rolę informacyjną dla potencjalnych inwestorów oraz mieszkańców, którzy bedą mogli odtąd uczestniczyć w zarządzaniu nieruchomościami przez JST biorąc udział w konsultacjach na temat planów przeznaczenia nieruchomości. Ponadto 90 pracowników zwiekszy swoje kompetencje w zakresie zarządzania nieruchomościami, Cała grupa docelowa tj. 243 pracowników zwiekszy umiejętności obsługi platformy ePUAP i świadczenia usług elektronicznie

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.