Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wdrożenie e-usług dla przedsiębiorców w oparciu o Zintegrowaną Platformę Systemów Dziedzinowych

kategoria
nazwa beneficjenta
STIWEK FUNDACJA NA RZECZ SPOŁECZEŃSTWA, TOLERANCJI, INTEGRACJI, WOLNOŚCI, EDUKACJI, KULTURY
wartość projektu
996 101,75 zł
dofinansowanie z UE
839 514,55 zł
Województwo
mazowieckie
Powiat
sochaczewski
program
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
działanie
2.18. Wysokiej jakości usługi administracyjne
fundusz
Europejski Fundusz Społeczny
perspektywa
2014 - 2020

Projekt obejmuje realizację wsparcia dla 6 JST w zakresie zarządzania usługami dziedzinowymi obszarach istotnych dla prowadzenia działalności gospodarczej: 1 wdrożenie rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania w obszarze podatków i opłat lokalnych a) elektronizacja procesu obsługi podatkowej i automatyzacji rozliczeń przez uruchomienie 8 e-usług w w/w obszarze w każdej z 6 JST i wdrożenia aplikacji dziedzinowych pozwalających na pełną automatyzacje tych usług, w tym rozliczeń b) poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy przez uruchomienie Portalu eKlient i aplikacji „powiadomienia sms”– w 6 JST c) doskonalenie kompetencji 166  prac (117K 49M) 6 JST. w w/w obszarze świadczenia usług i w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną 2 wdrożenie rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania w obsz.zarządzania nieruchomościami, w szczególności gospodarowania lokalami użytkowanymi w zakr: a) poprawa dostępu do usług administr.przez uruchomienie 3 e-usług w w/w obszarze w każdym z 6 JST i wdrożenie aplikacji pozwalających na elektronizację i automatyzację zarządzania nieruchomościami w Urzędach. b) poprawa dostępu do  informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje przez wdrożenie w każdej z 6 JST Portalu Nieruchomości c) doskonalenie kompetencji kadr 6 JST w zakresie zarządzania nieruchomościami, obsługi usług administracyjnych w tym e-usług 3 wdrożenia rozwiązań poprawiających obsługę klienta w  6 JST – wdrożenie narzędzi pozwalających na pomiar jakości świadczonych usług w zakresie P i OPLOK i ZN

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.