Chemistry - przyszłość międzynarodowego rozwoju polskiej branży chemicznej
Celem głównym projektu jest zapewnienie, w okresie 1.3.2017-31.10.2020, 30 osobom (24K i 6M) w tym 10 Polakom i 20 cudzoziemcom, będących studentami studiów stacjonarnych II stopnia na kierunku Chemistry na Wydziale Chemii (WCh) UAM, dostępności międzynarodowego programu kształcenia. W wyniku jego realizacji studenci będą mieć możliwość pracy z najlepszymi światowymi specjalistami, wymiany międzynarodowych doświadczeń, poznania najnowocześniejszych światowych trendów i teorii, a w konsekwencji nabędą umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku chemicznym. Grupą docelową (GD) projektu jest 30 os. (24K i 6M), ) będących studentami studiów stacjonarnych II stopnia na międzynarodowym magisterskim kierunku Ch, utworzonym na Wydziale Chemii (WCh) UAM w Poznaniu, w tym: 10 Polaków (8K i 2M) 20 cudzoziemców (16K i 4M) realizujących studia w latach akademickich 2018/19 – 2019/20. WSKAŹNIKI REZULTATU: Liczba osób, które ukończyły międzynarodowe programy kształcenia uruchomione dzięki wsparciu z EFS: 25 WSKAŹNIKI PRODUKTU: Liczba międzynarodowych programów kształcenia uruchomionych przez uczelnie dzięki wsparciu z EFS: 1 Liczba wykładowców z zagranicy prowadzących moduł kształcenia: 5 Liczba Polaków uczestniczących w kształceniu na międzynarodowym kierunku Chemistry: 10 Liczba cudzoziemców uczestniczących w kształceniu na międzynarodowym kierunku Chemistry: 20 Liczba studentów biorących udział w międzynarodowej szkole letniej: 30 REALIZOWANE ZADANIA: PRZYGOTOWANIE MIĘDZYNARODOWEGO PROGRAMU KSZTAŁCENIA DO REALIZACJI REALIZACJA MIĘDZYNARODOWEGO KIERUNKU STUDIÓW – CHEMISTRY.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.