Opracowanie Strategii biznesowej firmy Browar Profesja sp. z o. o.
Przedmiotem projektu jest opracowanie kompleksowej strategii biznesowej wykorzystującej istniejące, pełne zasoby firmy, określającej kierunki rozwoju zarówno asortymentowego jak związanego ze sposobem zarządzania, planowaniem nowych inwestycji, a także możliwościami rozwoju związanymi z otwarciem kanałów dystrybucji poza granice kraju. Jedynie obranie prawidłowego kursu, spójność i konsekwencja w działaniu dają realne szanse na rozwój firmy. Głównym celem przedmiotowego projektu jest wzmocnienie potencjału przedsiębiorstwa oraz pełne wykorzystanie zasobów firmy. Cel ten zostanie osiągnięty dzięki dogłębnej analizie przedsiębiorstwa, określeniu luk i szans oraz wdrożeniu zaproponowanych kompleksowych rozwiązań w odniesieniu do konkretnych działań. Ważne jest wybranie odpowiednich kanałów dystrybucji (restauracje, sklepy specjalistyczne, sieci handlowe, stacje benzynowe, własna sieć lokali), rynków (lokalny, krajowy, zagraniczny), asortymentu (ciągła rotacja stylów i wrzucanie nowości czy stała oferta), sprzedaż bezpośrednia czy wykorzystanie firm handlowych (hurtowni). Dodatkowo istotnym elementem będzie zbadanie możliwości ekspansji na rynki zagraniczne tj. określenie, które rynki są najbardziej rentowne i otwarte na tego typu produkty (Skandynawia, Niemcy, Wielka Brytania, Irlandia, Belgia, Włochy) i wskazanie kanałów dystrybucji do wybranego/wybranych krajów.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.