Otwarcie firmy EDYTOR na nowe rynki zagraniczne
Projekt będzie dotyczył stworzenia strategii rozwoju eksportu w zakresie nawiązania wspólpracy z kontrahentami z takich krajów jak Francja, Austria, Wielka Brytania, Hiszpania, Włochy, w których zostaną wyszukani potencjalni odbiorcy oferowanych przez przedsiębiorstwo produktów drukarskich. Inny kierunek poszukiwań kontrahentów bedzie dotyczył Ukrainy, Litwy, Łotwy i Estonii z uwagi na roznące zapotrzebowanie tamtejszego przemysłu na wydruki techniczne, opakowania i etykiety. Projekt obejmuje opracowanie długoterminowej (kompleksowej) strategii biznesowej, na okres 5 lat, mającej na celu pełne wykorzystanie i maksymalizację aktywów przedsiębiorstwa w celu zwiększenia rentowności i uzyskania długoterminowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Dzięki ww. strategii firma będzie miała możliwość sprawnego i profesjonalnego wejścia ze sprzedażą na nowy rynek odbiorców z Austrii, Wielkiej Brytani, Hiszpanii, Włoch, Ukrainy, Łotwy, Litwy i Estonii oraz optymalizację sprzedaży na rynkach dotychczasowych tj. Francji. Nadrzędny cel projektu, jakim jest wzrost konkurencyjności Spółki/firmy na rynku zostanie osiągnięty dzięki profesjonalnie przygotowanej strategii, co przełoży się na osiągnięcie sprzedaży głównie na zagranicznych rynkach zbytu, optymalizację realizacji projektowanej działalności przy wykorzystaniu specjalistycznej wiedzy z zakresu marketingu mix uzyskanej właśnie w formie opracowania dokonanego przez profesjonalną firmę doradczą.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.