Wdrożenie strategii biznesowej firmy Promasz
CEL GŁÓWNY I CELE SZCZEGÓŁOWE PROJEKTU Celem głównym projektu jest wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych poprzez wdrożenie długoterminowej strategii biznesowej rozwoju przedsiębiorstwa i działań proeksportowych na rynki Rosji i krajów ościennych, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Włoch, Niemiec i Austrii. PRZEDMIOT PROJEKTU Przedmiotem projektu jest realizacja działań wynikających ze strategii biznesowej. 1. Wdrożenie innowacji organizacyjny, procesowych i marketingowych poprzez wdrożenie zaleceń strategii w zakresie organizacji i marketingu oraz uruchomienie systemu CRM i systemu wymiany informacji na temat statusu zamówień z klientami zagranicznymi. System musi obsługiwać język angielski. 2. Tłumaczenia materiałów promocyjnych – katalogów i publikacji elektronicznych. 3. Wytworzenie materiałów promocyjnych w postaci katalogów i wizytówek. 4. Udział w targach w a. Targi Poznań -22-25 listopada 2017 b. Targi Moskwa – 27-30 czerwca 2018 c. Targi Verona – 27-30 września 2017 d. Targi Wielka Brytania – 7 – 9 luty 2018 5. Zarządzanie projektem
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.