Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Dostosowanie produktów do rynków zagranicznych w Browarze Profesja

Name of the beneficiary
BROWAR PROFESJA SP. Z O. O.
Project value
199 830,00 zł
Co-financing from the EU
138 380,00 zł
Voivodeship
dolnośląskie
County
m. Wrocław
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
action
1.4. Internacjonalizacja przedsiębiorstw
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

Projekt zakłada zakup pasteryzatora przepływowego. Pasteryzacja jest to metoda konserwacji za pomocą odpowiednio dobranego podgrzewania produktów spożywczych, tak aby zniszczyć lub zahamować wzrost drobnoustrojów chorobotwórczych lub enzymów przy jednoczesnym zachowaniu smaku produktów i uniknięciu obniżenia ich wartości odżywczych. Głównym zadaniem pasteryzacji jest przedłużenie trwałości produktów poprzez unieszkodliwienie form wegetatywnych mikroorganizmów. W przypadku piwa chodzi głównie o „unieszkodliwienie” drożdży, które pozostają w piwie, dzięki czemu nie dojdzie do ponownej fermentacji w butelce w przypadku gdy zostanie ona pozostawiona na dłuższy czas w ciepłym miejscu. Wbrew powszechnym opiniom pasteryzacja nie jest czymś złym, wręcz przeciwnie pozwala na zachowanie walorów piwa na dłuższy czas. Obok zmiany w procesie produkcji ważnym elementem niezbędnym do zaistnienia na rynkach zagranicznych jest promocja produktów ukierunkowana na potrzeby tych rynków. Podstawowym elementem jest stworzenie strony internetowej w językach obowiązujący w krajach do których kierowana będzie oferta. Projekt zakłada stworzenie takiej strony w językach niemieckim i angielskim co pozwoli na początek skierować ofertę na rynki niemiecki, austriacki, brytyjski i irlandzki. Wybór tych krajów nie jest przypadkowy, przede wszystkim są to kraje ze stosunkowo zamożnym społeczeństwem, dla potencjalnych klientów wydanie 2-3 euro/funtów na piwo nie stanowi problemu. Poza tym są to kraje o dużych tradycjach browarniczych, w których piwo jest najczęściej pitym alkoholem (Niemcy są na drugim miejscu w Europie 107 litrów na osobę, Austriacy na 3 – 104 litry na osobę), dodatkowo są to kraje z najwyższym odsetkiem polskiej emigracji, co również jest bardzo istotne, choćby ze względu na sentyment i tęsknotę za polskimi produktami. Oprócz strony www kolejnym elementem promocyjnym jest zaprojektowanie i zamówienie gadżetów promocyjnych. Gadżety promocyjne na rynku piwowarskim s

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl