Rozwój e-usług na terenie Gminy Zgorzelec
Projekt obejmuje utworzenie i wdrożenie nowych e-usług o stopniu dojrzałości 3 (dwustronna interakcja), 4 (transakcja) i 5 (personalizacja), które umożliwią kompleksowe załatwianie spraw przez Internet mieszkańcom i przedsiębiorcom Gminy Zgorzelec. Wnioskodawcą projektu jest Gmina Zgorzelec. Inwestycja zostanie zlokalizowana w Urzędzie Gminy. Celem przedmiotowego projektu jest poprawa jakości i efektywności świadczonych usług publicznych oraz poprawa procesów administracyjnych związanych ze świadczeniem usług publicznych poprzez aktualizację i zintegrowanie systemów dziedzinowych, wdrożenie Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta, Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją etc, dającym mieszkańcom dostęp 24/7/365 i możliwość skorzystania z usług m.in. na 4 i 5 stopniu dojrzałości. Celem projektu jest także wsparcie rozwoju elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji oraz zwiększenie dostępu zarówno obywateli jak i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych on-line. Zgodnie z przeprowadzoną analizą wyłoniono grupy docelowe projektu: mieszkańcy, przedsiębiorcy, urzędnicy. Wdrożenie inwestycji prowadzi do osiągnięcia poszczególnych wskaźników produktu i rezultatu, które są przedstawione w punkcie „O” niniejszego wniosku.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.