Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Stworzenie i wdrożenie systemu informacji geograficznej do zarządzania siecią wodociągową w Gminie Lubawka

nazwa beneficjenta
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
132 438,00 zł
dofinansowanie z UE
88 972,19 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
kamiennogórski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
2.1. E-usługi publiczne
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Projekt ma na celu stworzenie elektronicznej mapy sieci, która m.in. umożliwi mieszkańcom i przedsiębiorcom dostęp do informacji o sieci wodno-kanalizacyjnej a także da możliwość składania wniosków, reklamacji i zgłoszeń o awariach. Układ sieci, zdeterminowany jest warunkami naturalnymi, oraz np. przebiegiem dróg publicznych, czy strukturą własnościową gruntów oraz przebiegiem innych sieci (np. gazowych, energetycznych,telekomunikacyjnych). Dla zarządzających siecią wodno-kanalizacyjną informacje tego typu są niezbędne by efektywnie wykonywać swoje zadnia. Brak systemu informacji geograficznej oraz zastosowania TIK (technologii informacyjno-komunikacyjne)w Sanikom Sp.z o.o. stanowi przeszkodę w rozwoju, spowalnia procesy związane z inwestycjami, remontami. W konsekwencji brak spójnych narzędzi wpływa na wolniejszy rozwój gminy. Stanowi też przeszkodę w udostępnieniu e-usług publicznych. Powszechne w użyciu aplikacje mobilne, technologia cyfrowa, zostałyby zaadoptowane w tym obszarze, wprowadzając możliwości realnego wpływu mieszkańców na kierunki rozwoju, tak by przedsiębiorstwo lepiej służył ogółowi. Spółka pozbawiona jest narzędzi służących do szybkiej identyfikacji obiektów sieci w aspekcie geoinformacji. Wykonanie cyfrowej mapy i wdrożenie systemu umożliwi wykonywanie analiz przestrzennych w razie awarii. Dodatkowo dane analogowe posiadane przez Wnioskodawcę są mocno eksploatowane i zostałyby zarchiwizowane (mapy), zabezpieczone przed zniszczeniem. Cyfrowa wersja danych pozwoli na ich wielokrotne powielenie do zastosowań wewnętrznych. Projekt przewidziany jest w podziale na poszczególne etapy: I. Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej II. Prace analityczne, wdrożenie oprogramowania użytkowego wraz z wdrożeniem e-usług III. Szkolenie użytkowników systemu IV. Działania promocyjne

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.