Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Zwiększenie efektywności energetycznej zabytkowego budynku Ratusza w Lubawce

kategoria
nazwa beneficjenta
GMINA LUBAWKA
wartość projektu
1 063 034,53 zł
dofinansowanie z UE
695 399,06 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
kamiennogórski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
3.3. Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest remont i przebudowa zabytkowego budynku Ratusza w Lubawce związane ze zwiększeniem efektywności energetycznej zabytkowego budynku.Dotychczas opracowano audyt energetyczny, dokumentację techniczną oraz SW.Roboty budowlane nie zostały rozpoczęte.Budynek jest wpisany w rejestr zabytków miasta Lubawka pod numerem 669/J.Wnioskodawca pozyskał w dniu 2015-09-30 zgodę Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu–decyzja nr 1250/2015–pozwolenie na prowadzenie prac i robót przy zabytku.Uzyskano pozwolenie na budowę–decyzja Starosty Kamiennogórskiego nr 240/15(pismo nr AB.6740.277.2015)z dnia 2015-11-05.Pozwolenie prawomocne.Projekt stanowi samodzielną jednostkę analizy i obejmuje wszystkie zadania inwestycyjne niezbędne do zapewnienia funkcjonalności i operacyjności infrastruktury.Projekt obejmuje dwa zadania:Zwiększenie efektywności energetycznej zabytkowego budynku Ratusza w Lubawce(Zadanie nr 1)oraz Działania promocyjne(Zadanie nr 2).1.Zadanie nr 1 Zwiększenie efektywności energetycznej zabytkowego budynku Ratusza w Lubawce obejmuje:1.1.Prace przygotowawcze tj.:(Dokumentacja projektowo-kosztorysowa;Studium wykonalności)1.2.Roboty budowlane(modernizacja przegród;wymiana źródeł światła na energooszczędne LED;korekta lokalizacji grzejników we wnękach podokiennych wraz z ich podłączeniem);1.3.Nadzór inwestorski;1.4.Nadzór autorski–nadzór nad sposobem korzystania z projektu architektonicznego i przepisów szczególnych,które zawarte są przede wszystkim w Prawie budowlanym.2.Zadanie nr 2 Promocja projektu(tablica informacyjna,tablica pamiątkowa, bezkosztowe formy promocji,w tym na stronie www oraz w lokalnych środkach przekazu).Wnioskodawcą,Inwestorem,Beneficjentem i Operatorem inwestycji będzie Gmina Lubawka działająca na podstawie Ustawy z 8 marca 1990 r.o samorządzie gminnym.Projekt nie jest projektem dużym, nie generuje dochodu i nie jest objęty pomocą publiczną.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.