Poprawa warunków nauczania w kłodzkich szkołach podstawowych i gimnazjalnych, zwłaszcza w zakresie wyposażania pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych
W ramach projektu: „Poprawa warunków nauczania w kłodzkich szkołach podstawowych i gimnazjalnych, zwłaszcza w zakresie wyposażania pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych”, który został zrealizowany w ramach Działania nr 7.1 Priorytetu nr 7 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020,w latach 2017-2018,szkolne pracownie matematyczno-przyrodnicze i cyfrowe zostały wyposażone w meble, sprzęt i pomoce dydaktyczne, niezbędne do nauczania. Celem projektu było polepszenie warunków edukacji, a tym samym poprawa efektów kształcenia oraz osiąganych wyników. W projekcie wyposażone zostały następujące szkoły: 1. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Adama Mickiewicza, ul. Zawiszy Czarnego 3-5, 57-300 Kłodzko – wyposażenie pracowni komputerowej w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne typu: komputery przenośne, tablica interaktywna, projektor, przenośne nagłośnienie, urządzenie wielofunkcyjne. 2. Szkoła Podstawowa nr 7, Ul. H. Sienkiewicza 61, 57-300 Kłodzko – wyposażenie pracowni biologicznej w sprzęt typu: mikroskopy, akwarium, modele szkieletu człowieka, modele budowy ucha człowieka itp.; wyposażenie pracowni chemicznej w sprzęt typu: różnego rodzaju wskaźniki oraz przyrządy do przeprowadzania doświadczeń, eksperymentów, obserwacji itp.; wyposażenie pracowni fizycznej w sprzęt typu: wagi laboratoryjne, mierniki uniwersalne, maszyny elektrostatyczne itp. 3. Szkoła Podstawowa nr 6 im. Unii Europejskiej, Ul. Bohaterów Getta 22, 57-300 Kłodzko – wyposażenie 2 pracowni matematycznych w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć, typu: zestaw mebli, wielofunkcyjne urządzenia do drukowania, kopiowania i skanowania, przenośne komputery, projektory multimedialne, tablice multimedialne, nagłośnienie, zestaw konstrukcyjno-demonstracyjny, zestaw brył geometrycznych i wiele innych pomocy niezbędny do przeprowadzania doświadczeń, eksperymentów, obserwacji itp.; wyposażenie 2 pracowni przyrodniczych w sprzęt typu: lornetki, mikroskopy, zestawy preparatów mikroskopijnych, kompasy, barometr mechaniczny, wiatromierz elektryczny, modele szkieletów: człowieka, ryb, płazów, gadów itp., oraz wiele innych pomocy naukowych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych. 4. Szkoła Podstawowa nr 3 im. kpt. Stanisława Betleja, Ul. Jana Pawła II nr II/4, 57-300 Kłodzko – wyposażenie pracowni cyfrowej w sprzęt komputerowy i cyfrowy m.in.: komputery przenośne, wielkoformatowe urządzenia do projekcji obrazu i emisji dźwięku – tablice interaktywne; wyposażenie pracowni przyrodniczej w sprzęt typu: projektor multimedialny, mikroskop z kamerą, rzutnik multimedialny, ekran do rzutnika, aparat fotograficzny; wyposażenie pracowni matematycznej w sprzęt typu: tablica interaktywna, laptop projektor itp. 5. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II, ul. Zamiejska 4, 57 – 300 Kłodzko – wyposażenie pracowni matematycznej w sprzęt typu: monitor interaktywny, komputer przenośny, kreatywne strefy gier, waga szalkowa itp.; wyposażenie pracowni przyrodniczej w sprzęt typu: monitor interaktywny, komputer przenośny, mikroskop z kamerą USB, globusy konturowe podświetlane, aparat fotograficzny, rzutnik multimedialny wraz z ekranem, stacja pogody meteo; wyposażenie pracowni cyfrowej sprzęt typu: przenośne komputery, sieciowe urządzenie wielofunkcyjne, wielkoformatowe, niskoemisyjne, interaktywne urządzenie do projekcji obraz i emisji dźwięku, drukarka 3D; wyposażenie laboratorium w sprzęt typu: zestaw mebli, monitor interaktywny, komputer przenośny oraz zestaw przyrządów niezbędnych do przeprowadzania doświadczeń.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.