Doposażenie pracowni gastroskopowej i pracowni kolonoskopii w sprzęt medyczny
Przedmiotem projektu jest zakup urządzeń medycznych służących do diagnostyki w ramach ambulatoryjnych świadczeń diagnostycznych kosztochłonnych w zakresie pracowni endoskopowej. Beneficjentem projektu jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Radziejowie. Projekt kwalifikuje się do wsparcia w ramach Osi priorytetowej 6 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działania 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałania 6.1.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną, Schemat: Poprawa dostępności usług diagnostycznych w ramach POZ i AOS ukierunkowanej na rozwój opieki koordynowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Zakres rzeczowy projektu obejmuje:- zakup sprzętu medycznego do badań endoskopowych przewodu pokarmowego: gastroskop i kolonoskop z torem wizyjnym,- działania informacyjno-promocyjne,- opinię o celowości inwestycji,- opracowanie studium wykonalności. Głównym celem projektu jest zwiększenie dostępności do badań diagnostycznych oraz poprawa jakości świadczonych usług medycznych prowadzonych w warunkach ambulatoryjnych poprzez zakup nowoczesnego sprzętu medycznego do pracowni endoskopowych SP ZOZ w Radziejowie. Przewidziany w projekcie sprzęt medyczny posłuży zabezpieczeniu pacjentów wymagających wczesnej interwencji medycznej, a także wpłynie na zwiększenie odsetka pacjentów którzy dzięki szybkiej i poprawnej diagnozie unikną leczenia w warunkach szpitalnych/ całodobowych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.