ROZWÓJ MARKI PROS POPRZEZ EKSPANSJĘ EKSPORTOWĄ SPÓŁKI AJ GROUP NA RYNKI NIEMIEC, ROSJI ORAZ FRANCJI
Produktem eksportowym firmy AJ GROUP będzie wodoodporna odzież sportowa i turystyczna dedykowana zarówno do zastosowań profesjonalnych, jak i amatorskich Firma będzie realizować działania na wybranych rynkach docelowych: niemieckim, rosyjskim, francuskim Efektem rzeczowym projektu będzie udział w 5 zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych w charakterze wystawcy i udział w 3 misjach gospodarczych za granicą-etapy projektu dzielą się na udziały w targach branżowych i realizację misji w 2019 Zmianą w stosunku do stanu obecnego będzie wzrost zatrudnienia w przedsiębiorstwie, wzrost przychodów pochodzących ze sprzedaży produktów na eksport w wyniku podpisania kontraktów handlowych, nawiązania kontaktów handlowych, przeprowadzonych negocjacji z zagranicznymi partnerami i wejście z innowacyjnymi produktami na wskazane rynki Rozwój i niewykorzystane w pełni zdolności moce produkcyjne skłoniły do podjęcia decyzji o rozwinięciu eksportu. Aby rozwijać eksport Wnioskodawca musiał dokonać wyboru rynków eksportowych oraz przygotować spójną strategię eksportową Doświadczenie, wiedza, kontakty i pozycja w branży gwarantują zasoby potrzebne do ekspansji na rynki zagraniczne Celem przedsiębiorstwa w zakresie eksportu jest pozyskanie zagranicznych klientów, wzrost konkurencyjności i rozwinięcie sprzedaży, wzrost zatrudnienia i liczby podpisanych kontraktów handlowych, co wpłynie na inwestycje-zakup maszyn szwalniczych i zgrzewających i rozbudowę zakładu o fabrykę tkanin
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.