Realizacja strategii rozwoju przedsiębiorstwa Fortis z Zielonej Góry poprzez wsparcie działalności eksportowej
W efekcie realizacji projektu – Wnioskodawca rozszerzy swoją zwiększy zasięg działalności poprzez realizację działań promocyjnych na 2 wybranych rynkach zagranicznych (niemieckim, francuskim), ukierunkowanych na wsparcie sprzedaży eksportowej, pozyskiwanie nowych odbiorców, zawieranie nowych kontraktów i zwiększenie udziału sprzedaży eksportowej w ogólnych przychodach ze sprzedaży. Realizując projekt stanie się przedsiębiorstwem wspartym w zakresie promocji regionu i umiędzynarodowienia sektora MŚP (1 szt.). Na wykonanie przedsięwzięcia Fortis M. Borowy Sp. J. uzyska wsparcie w postaci bezzwrotnej dotacji stając się jednocześnie przedsiębiorstwem otrzymującym wsparcie (1 szt), jak i przedsiębiorstwem otrzymującym dotację (1 szt). Firma przeznaczy wymagany wkład własny stanowiący inwestycję prywatną uzupełniającą wsparcie publiczne w wysokości 28 274,82 zł (15% kosztów kwalifikowanych + wydatki niekwalifikowane). Zakres projektu obejmuje udział firmy jako wystawcy w międzynarodowych imprezach targowo-wystawienniczych odbywających się w Polsce (2 imprezy: RemaDays oraz Festiwal Marketingu i Druku w Warszawie) oraz zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych (2 imprezy: PSI w Dusseldorfie, CTCO Lyonie).
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.