Rozwój eksportu poprzez wdrożenie strategii rozwoju spółki ELWIZ na wybranych rynkach zagranicznych
Realizację projektu poprzedził zakup usługi doradczej polegającej na opracowaniu strategii rozwoju/strategii eksportowej przedsiębiorstwa, na co najmniej 3 lata, zmierzającej do internacjonalizacji firmy na rynkach docelowych, jakimi są: Niemcy, Austria, Belgia, Francja, Szwajcaria. Przedmiotem projektu będzie ekspansja rynków zagranicznych poprzez wprowadzenie innowacyjnych produktów firmy, jakimi są Okna Pasywne Energio Passiv®. Zlecenie wykonania strategii, na co najmniej 3-4 lata przez specjalistyczną firmę zewnętrzną było spowodowane tym, iż firma nie posiada własnych specjalistów w tym zakresie. Działania wskazane w strategii, umożliwią realizację głównych celów projektu poprzez wprowadzenie na rynki docelowe innowacyjnych produktów firmy, jakimi są Okna Pasywne Energio Passiv®. Zaplanowane i realizowane działania: udział w międzynarodowych targach w charakterze wystawcy: MT BATIBOUW, luty 2018, Bruksela/ Belgia, FENSTERBAU FRONTALE – NORYMBERGA, NIEMCY 21-24.03.2018r., są kompatybilne z realizacją całej strategii. Realizacja zaplanowanych działań na 2018r., przyczyni się do internacjonalizacji firmy wpisując się w cele Strategii Rozwoju Polski Zachodniej, ORI, a zaplanowane działania pokrywają się ze wskazanymi geograficznymi kierunkami promocji gospodarczej regionu lubuskiego
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.