Zwiększenie poziomu internacjonalizacji Przedsiębiorstwa CAPIRA poprzez udział w wydarzeniach o charakterze międzynarodowym na rynku polskim i na rynkach zagranicznych
Przedmiotem projektu jest wzrost internacjonalizacji firmy CAPIRA-zwiększenie poziomu handlu zagranicznego. Przewiduje się rozpoczęcie realizacji projektu w terminie: 14.12.2016; zakończenie rzeczowej realizacji projektu w terminie: 30.09.2017, termin zakończenia finansowej realizacji projektu to 31.12.2017. Rynki docelowe projektu: Czechy, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Singapur, Szwecja, Stany Zjednoczone, Wielka Brytania. CAPIRA weźmie udział w 3 misjach gospodarczych i w 9 targach. Projekt będzie wdrażany etapowo, udział firmy w wydarzeniach gospodarczych przedstawia się następująco: -Hiszpania, targi C!Print + CTCO Madrid, 09.2017; -Wielka Brytania, targi Promotional Product Expo 01.2017; -Francja, targi CTCO 01/02.2017; -Polska, targi RemaDays, 02.2017; -misja: Czechy, odwiedzenie targów REKLAMA POLYGRAF 04.2017; -W. Brytania, targi PPE Roadshow 05.2017; -misja: USA, odwiedzenie targów Luxe Pack 05.2017; -misja: Singapur, odwiedzenie targów Print Pack + Sign, 07.2017; -Wielka Brytania, Stoneleigh (Birmingham), targi MERCHANDISE WORLD 09.2017; -Holandia, targi De Leveranciersdagen, 09.2017; -Francja, targi Premium Sourcing, 09.2017; -Polska, targi Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań, 09.2017. Działania przedstawione w projekcie są zgodne ze Strategią rozwoju przedsiębiorstwa uwzględniającą plan rozwoju działań eksportowych i harmonogram planowanych działań eksportowych.[…]
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.