Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wdrożenie ZSI oraz elektronicznych usług dla ludności przez Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o.o. w Sulechowie

nazwa beneficjenta
SULECHOWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE „SUPEKOM”
wartość projektu
3 829 382,81 zł
dofinansowanie z UE
2 661 021,90 zł
Województwo
lubuskie
Powiat
zielonogórski
program
Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020
działanie
2.1. Rozwój społeczeństwa informacyjnego
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Głównym problemem do rozwiązania w wyniku realizacji projektu jest ograniczona (szczególnie w stosunku do istniejących możliwości) oferta e-usług dla mieszkańców i przedsiębiorców świadczonych przez Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o.o. w Sulechowie. Przedmiotem projektu jest więc zakup zintegrowanego systemu elektronicznego obejmującego specjalistyczne oprogramowanie umożliwiające obsługę on-line (w tym uruchomienie nowych e-usług) mieszkańców, przedsiębiorstw i innych podmiotów oraz instytucji, a także doposażenie beneficjenta w sprzęt ICT. Celem głównym projektu jest upowszechnienie i poprawa jakości elektronicznych usług publicznych świadczonych przez „SuPeKom” Sp. z o.o. i usprawnienie działania poprzez wdrożenie nowych e-usług publicznych i elektronizację wymiany korespondencji za pomocą ePUAP. W zakres rzeczowy projektu wchodzi: – Studium Wykonalności – Aplikacje programowe – Infrastruktura serwerowa – serwer i oprogramowanie oraz przebudowa serwerowni – Sprzęt kliencki dla pracowników obsługi beneficjenta – sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem – Sprzęt użytkowy do obsługi e-usług – urządzenia do rejestrowania przepływu wody wraz z nakładkami oraz oprogramowanie – Szkolenia – Promocja projektu – Doradztwo techniczne związane z obsługą projektu (nadzór sprawowany w imieniu inwestora w zakresie prawidłowości realizacji projektu – nadzór inwestorski oraz przygotowanie dokumentacji przetargowej – opis przedmiotu zamówienia) Do głównych efektów projektu należy: • wprowadzenie możliwości korzystania z e-usług bez względu na godziny otwarcia spółki, • skrócenie procedur administracyjnych, • ograniczenie konieczności osobistych wizyt w siedzibie spółki, a tym samym zmniejszenie obciążeń klientów: obywateli, przedsiębiorców (mniej czasu na załatwienie sprawy, mniejsze wydatki na dojazd), • zmniejszenie kosztów funkcjonowania spółki poprzez ograniczenie obiegu papierowego dokumentów, Okres realizacji projektu to III kw. 2015 – IV kw. […]

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.