Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Lubuski e-Urząd II

nazwa beneficjenta
WOJEWÓDZTWO LUBUSKIE - URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
wartość projektu
14 977 092,57 zł
dofinansowanie z UE
12 730 528,58 zł
Województwo
lubuskie
Powiat
gorzowski
krośnieński (lubuskie)
międzyrzecki
nowosolski
strzelecko-drezdenecki
sulęciński
świebodziński
wschowski
program
Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020
działanie
2.1. Rozwój społeczeństwa informacyjnego
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Projekt „Lubuski e-Urząd II” jest kontynuacją przedsięwzięcia pn. „Lubuski e-Urząd”. Na poziomie administracyjnym Lidera (Województwo Lubuskie) swoim oddziaływaniem obejmie całe województwo, a na poziomie jednostek samorządu terytorialnego gmin i powiatów, obejmie Partnerów Projektu: 11 gmin. Celem głównym projektu jest: Poprawa dostępu do e-usług publicznych dla mieszkańców i przedsiębiorców Województwa Lubuskiego (szczegółowy opis celów – SW, rozdz. II.1.2.). Projekt polega na udostępnieniu platformy cyfrowej umożliwiającej realizowanie e-usług dla interesariuszy i jest spójny z celem działania 2.1: zwiększenie zastosowania systemów teleinformatycznych w administracji publicznej. Grupami docelowymi będą: mieszkańcy, przedsiębiorcy oraz instytucje administracji publicznej. Wskaźnikami produktu i rezultatu będą: •Liczba uruchomionych systemów teleinformatycznych w podmiotach wykonujących zadania publiczne – wskaźnik włączony do Ram wykonania – 12 szt. •Liczba usług publicznych udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości co najmniej 4 – transakcja – 6 szt. •Liczba podmiotów, które udostępniły online informacje sektora publicznego – 12 szt. •Liczba pobrań/odtworzeń dokumentów zawierających informacje sektora publicznego – 15946 szt. •Wzrost zatrudnienia we wspieranych podmiotach (innych niż przedsiębiorstwa) – 0 EPC. Łączne nakłady inwestycyjne oszacowano w wysokości 14 997 092,57 zł brutto, a wartość dofinansowania wynosi: 12 730 528,58 zł brutto. Zadania Projektu: 1.Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej i projektowej 2.Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania na Generalnego Wykonawcę oraz Inżyniera Kontraktu 3.Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu teleinformatycznego dla Lidera i Partnerów 4.Dostawa, wdrożenie i integracja oprogramowania „Front Line” oraz „Back Office” dla Lidera i Partnerów 5.Szkolenia 6.Inżynier Kontraktu 7.Promocja Projektu 8.Zakończenie i rozliczenie Projektu

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.