Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Budowa systemu e-usług dla mieszkańców w Przedsiębiorstwie Usług Komunalnych "USKOM" Sp. z o.o.

nazwa beneficjenta
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "USKOM" SP. Z O.O.
wartość projektu
2 276 125,46 zł
dofinansowanie z UE
1 572 932,23 zł
Województwo
lubuskie
Powiat
nowosolski
program
Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020
działanie
2.1. Rozwój społeczeństwa informacyjnego
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest realizacja zadania polegającego na wprowadzeniu elektronicznego i zarazem zdalnego odczytu wodomierzy, stworzenie e-usług, które dzięki swej funkcjonalności usprawnią obsługę klientów jak i zapewnią dostęp do informacji na temat m.in. zużycia mediów, płatności, zobowiązań dla klientów USKOM. Głównym celem projektu jest poprawa efektywności pracy USKOM i stworzenie e-usług dla klientów poprzez budowę nowoczesnej platformy usług elektronicznych. Cele szczegółowe to m.in.: poprawa jakości obsługi klienta, zwiększenie ilości usług elekt. umożliwiających dostęp do zasobów danych i informacji publicznej, poprawa jakości infrastruktury teleinformatycznej USKOM poprzez zakup sprzętu i oprogramowania. Zakres rzeczowy projektu obejmuje: -Serwer bazy danych – 2 szt. -Zakup zestawów komputerowych – 29 szt. -Oprogramowanie biurowe- 29 szt. -Zakup oprogramowania -1 szt. -Zakup modułów- 4132 szt. -Zakup urządzeń rejestrujących przepływy wody – 4132 szt. -Zakup serwera i oprogramowania – 1 szt. -Wykonanie e-portalu – 1 szt. -Analiza zasobów informatycznych beneficjenta- 1 szt. -Stworzenie infrastruktury technicznej- 4132 szt. -Szkolenia- 1 szt. Projekt będzie wdrażany poprzez następujące działania: -Promocja projektu -Doradztwo techniczne związane z obsługą projektu (Nadzór inwestorski) -Doradztwo techniczne związane z obsługą projektu (Przygotowanie oraz przeprowadzenie wszystkich postępowań przetargowych w projekcie) -Doradztwo finansowe związane z obsługą projektu W efekcie realizacji projektu zostaną osiągnięte nast. rezultaty: -Liczba pobrań/uruchomień aplikacji opartych na ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego i e-usług publicznych – 1075 szt. -Liczba pobrań/odtworzeń dokumentów zawierających informacje sektora publicznego – 268 szt. – Wzrost zatrudnienia we wspieranych przedsiębiorstwach O/K/M (CI 8) (EPC) – 1 szt. […]

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.