Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

TWORZENIE I WDROŻENIE INTERAKTYWNYCH USŁUG ADMINISTRACJI ELEKTRONICZNEJ W INSTYTUCJACH PUBLICZNYCH I POWIĄZANEGO Z NIMI ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW W GMINIE ŚWIDNICA

Name of the beneficiary
GMINA ŚWIDNICA
Project value
511 035,82 zł
Co-financing from the EU
397 843,81 zł
Voivodeship
lubuskie
County
zielonogórski
program
Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020
action
2.1. Rozwój społeczeństwa informacyjnego
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

Celem projektu jest wzmocnienie komunikacji elektronicznej z klientami urzędu (osobami fizycznym i przedsiębiorcami)poprzez wdrożenie nowych e-usług dla mieszkańców gminy Świdnica oraz szeroka promocja e-usług publicznych, zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz uzupełnienie braków w infrastrukturze(wyposażenie,oprogramowanie,dostosowanie serwerowni,zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych.Projekt będzie realizowany w Urzędzie Gminy oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Świdnica. W ramach projektu zostaną wdrożone i udostępnione on-line 7 e-usług o 5 stopniu dojrzałości w zakresie udostępniania informacji i są to: zobowiązania z tytułu podatku od nieruchomości,leśnego i rolnego osób fizycznych,zobowiązania z tytułu podatku od nieruchomości,leśnego i rolnego osób prawnych, zobowiązania z tytułu podatku od środków transportu, zobowiązania z tytułu wywozu odpadów komunalnych, zobowiązania z tytułu dostawy wody i odprowadzania ścieków, zobowiązania z tytułu dzierżawy, zobowiązania z tytułu użytkowania wieczystego. Ponadto zostanie utworzona platforma Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta dla mieszkańców i interesantów gminy Świdnica,która będzie obsługiwać udostępnione e-usługi.Dzięki platformie każdy interesant będzie mógł zalogować się za pośrednictwem profilu zaufanego e-PUAP i będzie miał wgląd do swoich danych zgromadzonych w bazie danych systemów dziedzinowych. Platforma będzie umożliwiała realizację płatności za wybrane zobowiązania przez internet, a także moduł informowania poprzez spersonalizowane komunikaty SMS. Będzie można informować interesantów np.o decyzji podatkowej, zaległościach, terminach płatności. Wdrożony zostanie również nowy Biuletyn Informacji Publicznej zintegrowany z systemem elektronicznego zarządzania dokumentacją. Dla poprawy funkcjonowania samorządu oraz zwiększenia wydajności pracy dostarczony zostanie i wdrożony broker integrujący tzw.Portal Wymiany Informacji Pomiędzy Jednostkami. […]

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl