PROJEKT ZWIĘKSZANIA MIĘDZYNARODOWEJ EKSPANSJI OXYLINE CZ. II
Głównym celem projektu jest zwiększenie poziomu eksportu produktów firmy Oxyline poprzez realizację zadań wskazanych w dokumencie „Model biznesowy (strategia) w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstwa Oxyline Sp. z o.o.”. Najważniejsze zadania, które umożliwią zrealizowanie celu projektu to uczestnictwo w szeregu imprez targowych z nastawieniem na pozyskanie klientów z krajów wskazanych w modelu jako potencjalnie najlepsze rynki zbytu (Niemcy, RPA, Peru), a także zakup usług doradczych związanych z wyszukiwaniem i doborem partnerów na rynkach docelowych. Aby zrealizować projekt firma wprowadzi zmiany organizacyjno-procesowe zmierzające do wyodrębnienia komórek odpowiedzialnych za współpracę z klientami zagranicznymi. Poprzez realizację przedmiotowego projektu firma zamierza zwiększyć eksport swoich produktów o ponad 10% oraz podpisać 7 zagranicznych kontraktów handlowych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.