Opracowanie nowego modelu biznesowego internacjonalizacji przedsiębiorstwa ADRIAN Fabryka Rajstop zmierzającego do wejścia z produktami pończoszniczymi na rynki wybranych państw Europy Wschodniej, Ameryki Północnej, Azji oraz Afryki.
Celem projektu jest zwiększenie poziomu handlu zagranicznego przedsiębiorstwa ADRIAN Fabryka Rajstop, należącym do sektora MŚP, w ramach typu projektu „opracowanie nowego modelu biznesowego przedsiębiorstwa zmierzającego do jego internacjonalizacji”. W ramach zadania, realizowanego w trakcie projektu, powstanie dzieło zawierające nowy model biznesowy internacjonalizacji wyrobów pończoszniczych przedsiębiorstwa ADRIAN Fabryka Rajstop, zmierzającego do wejścia na nowe rynki międzynarodowe. Wskaźniki produktu: Liczba przedsiębiorstw otrzymujących wsparcie (CO01): 1 szt. Liczba przedsiębiorstw otrzymujących dotacje (CO02): 1 szt. Inwestycje prywatne uzupełniające wsparcie publiczne dla przedsiębiorstw (dotacje) (CO06): 85 450,00 PLN Liczba przedsiębiorstw wspartych w zakresie internacjonalizacji działalności: 1 szt. Grupą docelową projektu są odbiorcy z Kanady, USA, Chin, Singapuru, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Uzbekistanu, Iranu, Rosji, Ukrainy i Republiki Południowej Afryki.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.