OPRACOWANIE NOWEGO MODELU I STRATEGII BIZNESOWEJ MAJĄCYCH NA CELU ZWIĘKSZENIE KONKURENCYJNOŚCI FIRM NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH I DOTARCIE DO NOWYCH PARTNERÓW BIZNESOWYCH.
Celem przedmiotowego Projektu jest opracowanie nowej strategii Firmy, zmierzającej do jej umiędzynarodowienia. Przedmiotowy model biznesowy będzie zawierał strategię działań dotyczących udziału w imprezach targowo-wystawienniczych oraz wprowadzenia nowoczesnych form promocji produktów Firmy. Dzięki temu Wnioskodawca dotrze do nowych rynków zbytu takich jak: Niemcy, Czechy i Belgia, wzmocni się również rozpoznawalność jego marki. Pośród wskaźników należy wskazać, że cele: CO01, CO02, Liczba przedsiębiorstw, które wprowadziły zmiany organizacyjno-procesowe, Liczba przedsiębiorstw wspartych w zakresie internacjonalizacji działalności, Liczba opracowanych nowych modeli biznesowych w zakresie internacjonalizacji zostały określone na poziomie 1. Wskaźnik CO06 został określony na poziomie 17 520,00 PLN, a wskaźnik Liczba zrealizowanych działań w ramach opracowanego modelu biznesowego jest równy 3. Grupą docelową Firmy są kobiety będące w ciąży, a w szczególności wszystkie kobiety, które noszą ubrania w tzw. Rozmiarze „plus size” (kobiety puszyste.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.