Mówię, słucham, rozumiem - rozwój umiejętności i kompetencji uczniów SOSW w Tomaszowie Mazowieckim
Cel główny projektu: Podniesienie w okresie VII’16-VI’18 jakości kształcenia ogólnego w SP SOSW w Tomaszowie Maz. umożlwiającego wzrost kompetencji kluczowych u 100%U (8K/24M), poprzez rozwój kompetencji N z zakresu indywidualizacji pracy z U ze specjalnymi potrzebami edukac. i prowadzenia zaj. grupowych oraz stworzenie nowoczesnego zaplecza dydaktycznego, wykorzystującego ICT w procesie indywidualizacji pracy z U w edukacji ogólnej Główne rezultaty, które zostaną osiągnięte dzięki realizacji projektu: – Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu programu 32 U (8K/24M) – Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych 1 – Liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu programu 29os. (25K/4M)PROD.: – Liczba N objętych wsparciem w programie 29os. (25K/4M) – Liczba U objętych wsparciem w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych w programie 32 os (8K/24M) – Liczba uczniów objętych indywidualizacją wsparcia – 32 os (8K/24M) Liczba nauczycieli, którzy nabyli umiejętności i kompetencje w zakresie pedagogiki specjalnej 26 (22K) Proj. skierowany jest do SOSW w Tomaszowie Maz. oraz jego 32 Uczniów/Uczennic [dalej: U] (8K/24M) w wieku 9-15 lat, z pow. Tomaszowskiego (uczą się/pracują w myśl KC na terenie pow.) oraz 29 Nauczycieli [dalej N -25K/4M] Zadania w ramach projektu: 1. Szkolenia dla N 2. Indywidualizacja pracy z uczniem 3. Szkolenia z kompetencji kluczowych dla U. niwelujące bariery i problemy eduk. 4. Doposażenie sal szkoleniowych
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.