Eksperyment z wykorzystaniem technologii TIK i cyfrowych systemów pomiarowych jako optymalna metoda rozwijania umiejętności naukowego myślenia uczniów w edukacji przyrodniczej w LO nr II, IX, XXIII, XXIX i XLIV
„Cel główny: Nabycie przez 120 uczniów kometencji kluczowych, w tym kompetencji cyfrowych poprzez udział w zajęciach z zakresu chemii z wykorzystaniem metody eksperymentu i cyfrowych urządzeń pomiarowych do 07.2017. Główne rezultaty: Nabycie przez 120 uczniów i 17 nauczycieli kompetencji kluczowych, w tym cyfrowych, dopsażenie 5 szkolnych pracowni chemicznych. Grupa docelowa: 5 LO z miasta Lodzi, (II, IX, XXIII, XXIX, XLIV), 120 uczniów: 78K; 32M oraz 17 nauczycieli: 12K, 5M.” Główne zadania: Doposażenie szkolnych pracowni chemicznych w niezbędny sprzęt laboratoryjny, odczynniki i mobilne CSP i inny sprzęt TIK, Warsztaty dla nauczycieli i lekcje modelowe, Wykorzystanie eksperymentu w rozwoju umiejętności badawczych w edukacji chemicznej z wykorzystaniem technologii TIK, Badania fizyko-chemiczne otoczenia i przetwarzania wyników pomiarów z zastosowaniem cyfrowych systemów pomiarowych. Typ projektu: 2 i 3
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.