Egzamin zawodowy bez stresu
Cel główny: wyrównanie szans edukacyjnych młodzieży poprzez lepsze przygotowanie uczniów SZ mających trudności w nauce, o SPE, zagrożonych przerwaniem obow. szkolnego, obowiązku nauki lub zakończeniem edukacji na niższym poziomie kształcenia oraz pochodzących z rodzin dysfunkcyjnych do zewn.egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie do 08.2017r. Główne rezultaty: 9 szkół i 1 jedna placówka kształcenia będą wykorzystywać doposażenie zakupione ze środków EFS, 30 nauczycieli podniesie swoje kompetencje z zakresu pracy z uczniami z SPE oraz osiągnie kwalifikacje egzaminatora zewn. systemu oceniania potwierdzone przez OKE, 70 uczniów zostanie przygotowanych poprzez kurs i próbny egzamin do egz. zawodowych w swoim zawodzie oraz 70 uczniów będzie uczestniczyć w stażach zawodowych u pracodawców.Grupa docelowa: Bezp.wsparciem objętych zostanie 9 SZ: ZSP nr 15, 20, 22., ZS Samochodowych, ZS Ekonomii i Usług, CKZiU oraz ZS Techn.-Inf.w Łodzi, ZSP w Kleszczowie, SOSW w Łasku oraz 30 nauczycieli (8K i 22M) i ucz. się z tych szkół (14K i 56M) oraz Wniosk. obejmie wsparciem siebie, ŁCDNiKP, w kwestii doposażenia pracowni mechatron. Główne zadania: Przeszkolenie 30 nauczycieli kształcenia zawodowego z zakresu pracy z uczniami ze SPE, Kurs przygotowujący 30 nauczycieli do pełnienia roli egzaminatora w 5 branżach, przygotowanie uczniów do części praktycznej egzaminu zawodowego w 7 zawodach, staże zawodowe dla 70 uczniów zorg. Zgodniez dok. konk. (2 i3 bezw.kryt.dost.), doposażenie ŁCDNiKP i szkół w sprzęt do realizacji zajęć. Projekt real. I typ operacji
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.